Dygtige juridiske profiler til ambitiøst kundekontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med landets mest spændende kunder i forbindelse med gældsinddrivelse og brænder du for at finde løsninger på komplekse juridiske problemstillinger? Så har du nu mulighed for at blive del af et spændende og ambitiøst kundekontor, hvor du skal være med til at udvikle og løse vores fordringshaveropgave i Gældsstyrelsen.

Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive gæld til det offentlige. Det er en opgave, der har stor betydning for samfundet, og vi søger dygtige kollegaer, som har lyst til at være med til at skabe et solidt fundament for Gældsstyrelsen. Du får en unik mulighed for både at prøve kræfter med juridiske opgaver, opbygning og vedligehold af kunderelationer, samt hjælpe med at understøtte tekniske udfordringer i forbindelse med kontraktstyring.

Fordringshaverne er Gældsstyrelsens kunder, for hvem vi inddriver gæld. Kontoret har ansvaret for alt fra dialog med kunderne, justering af juridiske aftaler samt monitorering af gældsmassen til regnskabsmæssig afstemning.

Fordringshaverkontoret din nye arbejdsplads
Du bliver en del af Fordringshaverkontoret, som er præget af en stærk teamkultur og et godt kollegaskab. Du får gode muligheder for at udvikle dine kvalifikationer, da to dage sjældent er ens og vi har fokus på udvikling frem for drift. Vi tilbyder fleksible arbejdstider med fokus med gensidig ansvarlighed og respekt.

”Min nye hverdag byder på stor variation og fleksibilitet. Min faglighed kommer i spil på mange niveauer, lige fra serviceorienterede kundemøder til individuel sagsbehandling med egen kundeportefølje. Det giver en spændende hverdag” siger Natascha Dam Lukoschewitz, som er jurist i Fordringshaverkontoret.

Kontoret har ansvaret for at understøtte og vejlede kunderne og skabe optimale processer på området. Kundefokus er i højsædet, hvorfor du evner og brænder for at skabe en god kundeoplevelse. Det er en fordel, hvis du er videlysten og har mod på at opbygge en solid forståelse for vores inddrivelsessystem og de bagvedliggende mekanismer – så du kan tage hånd om de opgaver der er forbundet med stillingen.

Dine opgaver vil afhængigt af din profil være følgende:

  • Kontraktstyring, dataret og indgåelse af IT-aftaler.
  • Sikring af høj datakvaliltet i samarbejde med kunderne.
  • Egen kundeportefølje med selvstændig behandling af sager.
  • Sparring og samarbejde med andre relevante styrelser og kontorer i Gældstyrelsen.
Juridisk funderet
Din indgangsvinkel og baggrund kan være mange. Du har en relevant videregående uddannelse, for eksempel cand.jur., cand.merc.jur. eller anden uddannelse med fokus på Jura og kundeservice. Det er en

fordel, hvis du har forståelse for styrings- og beslutningsprocesser i politiske offentlige organisationer. Du er beslutningsdygtig, har gennemslagskraft samt en stor arbejdskapacitet. Du arbejder struktureret med et godt overblik og kan skabe gennemsigtighed på et komplekst område - du trives med at vende udfordringer til løsninger. Det er tilmed en fordel hvis du er vant til at arbejde projektorienteret.

Vi lægger meget stor vægt på, at du matcher DNA’et i Gældsstyrelsen. Det betyder, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og i teams, afhængigt af den konkrete opgave. Det afgørende for din succes i kontoret er, at du ikke er bange for at tage fat i en omskiftelig hverdag, hvor samarbejde og relationsskabelse er en grundforudsætning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendes via linket ”Søg stillingen” senest den 6. juni 2023 kl.12.00. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Annemarie Holt på telefon 41623 896 eller chefkonsulent Lis Maibritt Lægsgaard Hede på telefon 7237 2673.

Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Forventet tiltrædelsesdato er den 1. august 2023 eller efter aftale. Vi holder løbende samtaler.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Forud for ansættelse foretager vi restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige.

Dette er et genopslag.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 103, 5500 Middelfart.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 103, Teglgårdsparken 103, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169182&DepartmentId=9412&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet