BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv en del af BECH Personales spændende rejse.
Vi søger en entusiastisk kunde- og personalekonsulent, som sammen med os kan skabe en harmonisk arbejdsdynamik. Vi inviterer dig til at blive en del af vores spændende vækstrejse, hvis du har en passion for HR og ønsker at bidrage med dine idéer og din gode energi. Vi sætter pris på en åben og forandringsparat tilgang og ser gerne, at du kan forestille dig vores fremtid, selv når vejen dertil endnu ikke er fuldt udforsket. Hvis du har en energisk og positiv tilgang til arbejdet og er klar til den vækstrejse, vi er på, så kunne det være dig, vi søger til vores afdeling i Trekantområdet.
Vi kan tilbyde dig: En spændende og udfordrende stilling: Du får mulighed for at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor to dage sjældent er ens. Vi arbejder med en bred vifte af opgaver og kunder, hvilket gør hver dag unik og fyldt med nye udfordringer og læringsmuligheder.
Personlig og faglig udvikling: Vi prioriterer din udvikling højt og tilbyder løbende uddannelse og træning, så du kan nå dine karrieremål.
Et engageret og professionelt team: Du bliver en del af et team, hvor vi arbejder tæt sammen, deler viden og støtter hinanden. Vi vægter samarbejde og team-ånd højt, og du vil opleve en arbejdsplads med en god atmosfære og et stærkt sammenhold.
Attraktiv løn og gode ansættelsesvilkår: Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn samt fordelagtige ansættelsesbetingelser, herunder pension, der gør det attraktivt at være en del af BECH Personale.
Mulighed for at sætte dit præg: Du får chancen for at påvirke afdelingens retning og succes gennem dine initiativer. Dine idéer og inputs vil blive værdsat.
Om stillingen: Dagligdagen består i at identificere og tiltrække de kvalificerede kandidater, matche dem med virksomhedernes behov, vedligeholde kunderelationer, opsøge nye forretningsmuligheder og yde administrativ support i rekrutteringsprocessen.
Eksempel på arbejdsopgaver:
- Planlægning og styring af daglige aktiviteter
- Identifikation og matchning af egnede kandidater
- Etablering og vedligeholdelse af samarbejdspartnere
- Identificering af kandidater, kundehåndtering, og administrativ support i rekrutteringsprocessen.
Om dig:
Vi søger dig, som gerne har erfaring inden for rekruttering eller HR, dog er det ikke et krav. Dig som har gode kommunikations- og forhandlingsevner samt evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret.
- Du kan arbejde i et højt tempo
- Du har en god humor
- Du har stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
- Erfaring inde for HR eller vikarbranchen er en fordel
- Du har gode IT-kompetencer og er gerne fortrolig med Office pakken
- Du er serviceminded og har en professionel og løsningsorienteret tilgang i dialogen med kunden og samarbejdspartnere
- Du er resultatorienteret og proaktiv.
Ansøgning: Hvis du er klar til at tage det næste skridt i din karriere og blive en del af BECH Personale, så send din ansøgning og dit CV til Pernille Gordon på rekruttering@bechpersonale.dk. Har du spørgsmål, der ikke er besvaret i opslaget, er du velkommen til at ringe til mig på +45 22 60 65 95. Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Bemærk venligst at ansøgninger, der sendes til andre mailadresser, ikke behandles eller besvares grundet GDPR.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bech Personale ApS, Kongensgade, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6102827