BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger dygtige og pålidelige personer til at hjælpe med logistikopgaver i vores team. Dine primære opgaver vil inkludere at håndtere ordrer, overvåge forsendelser, assistere med lagerstyring og udføre kørsel i varevogn.
Krav og Kvalifikationer:
- Grundlæggende kendskab til logistikprocesser.
- God kommunikationsevne.
- Fleksibel og i stand til at håndtere flere opgaver på én gang.
- Gyldigt kørekort Kategori B
- Evne til at forstå dansk eller engelsk.
Oplæring:
Vi tilbyder fuld oplæring til de rette kandidater, så erfaring inden for logistik er ikke påkrævet. Vi vil sørge for, at I har den nødvendige viden og færdigheder til at udføre jobbet effektivt. Vi tilbyder også VUB Kursus til rette kandidat.
Hvis du er interesseret, bedes du sende din ansøgning og CV til mh@2hdata.dk med emnet "Ansøgning - Logistikmedarbejder".
Bemærk: Vi afholder samtaler løbende, og stillingerne kan blive besat før ansøgningsfristens udløb.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
2H Logistik ApS, Johs. Jensens Allé, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036734