BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sætte dit præg på udviklingen af fremtidens klimavenlige jernbane?
Som teknisk projektejer (TPE) bliver du en del af sektionen Afvanding i Banedanmarks infrastrukturdivisionen, hvor vi arbejder med afvanding, geoteknik og klima. Det er vores ansvar at sikre, dels den daglige drift af jernbanen såvel som, at fremtidige projekter lever op til de gældende krav der er på området. Du vil indgå i et teknisk team på 14 engagerede medarbejdere. Vores forskellige fagligheder i teamet komplimenterer hinanden og vi tager os tiden til at nørde de faglige diskussioner. Det er derfor vigtigt, at vi hele tiden hjælper os selv og hinanden, ved at holde os opdaterede om udvikling og nye regler og standarder inden for jernbanen.
Faglighed, sparring og engagement
I rollen som vores nye TPE repræsenterer du Banedanmarks afvandingstekniske interesser. Det kan være i interne, såvel som i eksterne projekter. Det bliver bl.a. din opgave at granske projektmateriale og sikre, at banenormerne følges og at Banedanmark får den bedste og mest funktionelle løsning i forhold til faget afvanding. Arbejdet foregår i høj grad fra et skrivebord, men i nogle tilfælde også på tilsyn i marken og på byggepladsen. Arbejdet foregår altid i fællesskab med dine kolleger på tværs af organisationen, hvorfor din faglige ballast er vigtig. Jernbaneinfrastrukturen fungerer som et samlet system, så du får berøring med alle tekniske aspekter af infrastrukturen og det forventes således, at du er interesseret i samspillet mellem dit og andres ansvarsområder.
Fagligt kompetent og resultatorienteret
Du er formentlig uddannet ingeniør, forstkandidat, bygningskonstruktør eller på et lignende niveau – det vigtigste er, at du allerede har tilegnet dig stor viden og interesse inden for afvanding – også gerne af forskellige typer. Erfaring med klimaændringer vil også være en klar fordel. Desuden er du vant til at arbejde med projektmateriale og hvis du har jernbanerelateret erfaring, er dette tilmed en fordel, men ikke et krav.
Som person er det vigtigt, at du trives i et dynamisk arbejdsmiljø med flere sideløbende projekter. Her er din evne til at prioritere dine opgaver afgørende. Du formår at fordybe dig i omfattende projektmateriale, uden at miste overblikket for deadlines. Du har det godt med at sparre og samarbejde med andre, ligesom du arbejder struktureret og sætter en ære i at forventningsafstemme med dine kollegaer og levere til aftalt tid. For at lykkes i stillingen, skal du desuden være samarbejdsvillig og god til at kommunikere med alle i, og omkring Banedanmark.
Arbejdssted
Hos Banedanmark får du et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Udover fleksible arbejdsforhold med mulighed for op til to ugentlige hjemmearbejdsdage, får du også diverse sundhedstilbud, samt betalt frokostpause.
Dit kommende arbejdssted kan blive enten i Aarhus, Fredericia eller Ringsted, afhængig af din bopæl. Da der må forventes en del rejseaktivitet i forbindelse med jobbet, er det en forudsætning at du har et kategori B kørekort.
Løn og ansættelse
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC. Lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Anders Muus eller teamleder Anders Roll. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” nedenfor og følger instruktionerne.
Går du videre fra de indledende samtaler, kan der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Vejlevej 5A, Vejlevej , 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979893