BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om et job med spændende faglige udfordringer? Kan du lide at arbejde sammen med fagligt kompetente kolleger? Vil du arbejde i en projektorienteret virksomhed, der har fokus på medarbejdertrivsel og tværfagligt samarbejde? Så er stillingen som Teknisk indkøber og NAV specialist hos Airco DIET A/S sikkert lige noget for dig.
Du får en central rolle i forsyningskæden, og du medvirker i hele ordreprocessen, der strækker sig fra kundehenvendelse til endelig leverance. Du kommer til at arbejde med tilbudsgivning, forhandling, indkøb fra underleverandører, planlægning, forsendelse og levering mv.
Opgaver og ansvarsområder:
- Indkøbsordre-opfølgning i NAV
- Dialog med leverandører i Danmark og i udlandet vedr. ordrebekræftelser, overholdelse af leveringstider, fragt mv.
- Oprettelse og vedligeholdelse af varer i NAV på engelsk
- NAV-superbrugeropgaver i form af tilrettelser og hjælp til kolleger
- Reservedels salg
- Ad hoc-opgaver
Administrativt vil du få ansvaret for at afstemme, opdatere og vedligeholde vare-, ordre- og leveringsdata i NAV (Navision BC 14) og sikre leverancer på tværs af organisationen. Det er ambitionen at du hurtigt udvikler dig til at blive superbruger i NAV.
Varierede opgaver i en veletableret projektorganisation
Airco DIET A/S er en ingeniørvirksomhed, hvor der er kort afstand fra idé til handling, og hvor der lægges vægt på et godt samarbejde og arbejdsglæde. Du vil opleve et stærkt kollegialt fællesskab og en åben kommunikation på tværs af afdelinger og fagområder.
Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for indkøb, IT og administration, og du får stor indflydelse på at forme din egen rolle og ansvarsområde.
Teknisk Baggrund og erfaring med at håndtere indkøbsordrer
En af dine væsentligste styrker er, at du besidder en generel teknisk forståelse, der gør dig i stand til at arbejde i en teknisk projektvirksomhed, hvor mange af dine kolleger er ingeniører.
Din uddannelsesmæssige baggrund kan f.eks. være uddannet produktions teknolog eller tilsvarende, og meget gerne med afsæt i en håndværksmæssig uddannelse. Alternativt, har du praktisk erfaring fra en lignende stilling.
Væsentlige faglige kompetencer
- Teknisk baggrund
- Indkøbserfaring
- Erfaren NAV bruger (BC 14) – meget gerne superbruger
- Engelsk på forhandlingsniveau
Bliv en del af et stærkt hold
Du vil blive en del af en arbejdsplads med stor faglig ekspertise og et solidt branchekendskab. Der er fokus på et sundt og godt arbejdsmiljø med plads til humor, fællesskab og kollegialt samvær, når det passer, men du vil også opleve at du får den nødvendige ro til at fordybe dig i dine arbejdsopgaver.
Airco DIET A/S tilbyder:
- En arbejdsplads med fokus på trivsel
- Massageordning
- Frokostordning
- Personaleforening
- Pensionsordning
- Sundhedsordning
- Løn efter kvalifikationer
Dine personlige Egenskaber
Du trives i et kollegialt arbejdsmiljø, hvor humor, gode relationer og samarbejdsevner, understøttes af høj faglighed, kombineret med ansvar og selvstændighed.
Du har lyst til at udvikle dig inden for en bred funktion, der omfatter flere discipliner i værdikæden, herunder teknik, indkøb, planlægning og kundekontakt.
For at få succes i jobbet, er det en stor fordel at du er struktureret, fleksibel og videnssøgende, samtidigt med at du er en del af et hold, hvor videns- og informationsdeling er vigtig.
Vi leder efter den helt rigtige
Det ville være fantastisk hvis du kan tiltræde straks, men Airco DIET A/S er indstillet på at vente på den helt rigtige kandidat.
Sådan søger du stillingen
Tryk på ansøgerlinket, og send os dit CV og meget gerne en motiveret ansøgning.
Når du klikker på ansøgerlinket, kommer du automatisk over i Co.& Pagaards rekrutteringssystem, hvor dit CV og din ansøgning samt øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet.
Du skal anvende denne fremgangsmåde af hensyn til GDPR. Metoden giver dig en langt bedre datasikkerhed og højere beskyttelse af dine personoplysninger.
Ansøgninger modtaget på anden måde, vil ikke blive behandlet, og fremsendt materiale vil blive slettet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Co.& Pagaard ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978345