BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du sætte dit personlige præg på kontraktstyringen af store vedligeholdelseskontrakter? Jernbanen er en af de mest bæredygtige måder at transportere sig på, og i disse år er der historisk mange projekter på banen. Denne nye infrastruktur kan du være med til at vedligeholde!
Vi søger en engageret teamleder til at drive og styre vores kontrakt for sporvedligehold i Midt og Vestjylland. I Banedanmarks Infrastrukturdivision er vi med til at sikre en attraktiv, grøn og sikker jernbane, og som teamleder får du, sammen med det øvrige team, ansvaret for at vores eksterne samarbejdspartnere leverer i henhold til gældende rammeaftale. Det omfatter bl.a. bestilling af vedligeholdelsesopgaver, kontinuerlig opfølgning på kvalitet, økonomi og fremdrift via KPI’er og daglig dialog.
Du vil komme til at arbejde tæt sammen med sektionens driftsorganisation, som også er vores faglige samarbejdspartner i sporet. Vi er på en rejse, hvor vores vedligehold outsources i etaper over de næste par år. Den transformation, giver dig mulighed for at bidrage til en organisation i en rivende udvikling og du får mulighed for at sætte dit eget præg på en helt ny opbygning af fremtidens kontraktarbejder.
En dygtig teamleder med orden i penalhuset.
Som vores nye teamleder bliver du en del af et erfarent og kompetent team på ca. 10 medarbejdere. 3 tilsynsmedarbejdere kommer desuden under din ledelse.
Du får en bred kontaktflade og trives med at skabe nye samarbejdsrelationer. Som person er du udadvendt og kan kommunikere med alle, både inden- og udenfor organisationen. Du skal kunne håndtere konflikter og finde løsninger på en konstruktiv måde. Du mestrer at danne dig det store overblik og du arbejder struktureret og selvstændigt. Du skal desuden have en vis portion gennemslagskraft og trives med at tage styring. Processer og dokumentation skal være i orden og du skal derfor også trives med at arbejde med administrative processer.
Som leder er du uddelegerende, dygtig til at videreformidle din viden og du motiverer dine medarbejdere i det daglige arbejde. Du er ligeledes lyttende og prioritere sparring. Du er vedholdende og følger op hos dine medarbejdere og kolleger, ligesom du hjælper dem med at prioritere korrekt, når det er nødvendigt.
Som teamleder får du ansvaret for:
- Vedligeholdelsesarbejder i sporet via eksterne kontrakter
- Den daglige styring og kontakt med den udførende leverandør
- At sikre at bestillinger af opgaver sker iht rammeaftalen/kontrakt
- Opfølgning på leverandørens performance via KPI´er og tavlestyring
- Løbende at sikre processer og procedure for optimal vedligeholdelse
- Afholdelse af diverse møder.
- At sikre løbende tilsyn på udførte opgaver, herunder dokumentation og løbende opfølgning
- Løbende input til fremtidige udbud
Vi søger en teamleder med en relevant teknisk baggrund. Dette kunne være ingeniør, konstruktør eller lign. Ideelt set har du et par års erfaring med kontraktstyring inden for vedligeholdelse. Det er desuden en fordel hvis du kender til jernbaneområdet eller anlægsbranchen og gerne med forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation.
Du bliver en del af en dynamisk sektion, hvor sparring, højt humør og godt samarbejde står i høj kurs. Desuden er fleksibilitet et nøgleord, så du kan frit vælge om du vil have base på vores kontor i Aalborg, Herning eller Fredericia. Ligeledes får du et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner, uden at give afkald på work-life-balance, så udover fleksible arbejdsforhold med op til to ugentlige hjemmearbejdsdage, får du også diverse sundhedstilbud og betalt frokostpause.
Løn
Som akademiker ansættes du som chefkonsulent med personaleansvar efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Brian Klastrup på tlf. 2171 6925. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Går du videre fra de indledende samtaler, vil der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Teknik, Indre Ringvej 35, Indre Ringvej , 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010033