SSA til fast planlægger stilling i Distrikt 04, Stjerneparken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at være blæksprutte med mange forskellige arbejdsopgaver?
Brænder du for at blive en del af et engageret og udviklende distrikt?
Brænder du for at have en foranderlig arbejdsdag med mange udfordringer?
Så er du heldig, at vi har vi jobbet til dig, til et af byens bedste planlæggerteam! 

Grundet omorganisering i distriktet søger vi en SSA til planlæggerfunktionen. 

Når du tiltræder planlæggerfunktionen, bliver du grundigt introduceret til distriktet, organiseringen og dine opgaver som planlægger. Du har lyst til udfordringer og kan varetage praktikvejleder funktionen for SSA/SSH-elever. Du har flair for IT. Et indgående kendskab til KMD Nexus vil være en fordel. Hvis du har erfaring med vagtplanlægning, er det et stort plus. 

Dine opgaver 
Som planlægger vil dine arbejdsopgaver dagligt være i tæt samarbejde med to planlæggere for Frit valgs delen samt en planlæggere for Sygeplejen, hvor I skal udarbejde kørelister. Derudover er der et tæt samarbejde med de fire planlæggere i Distrikt 5, som vi deler hus med.

Øvrige opgaver

  • Vagtplanlægning. 
  • Tæt samarbejde med et stærkt planlægger/lederteam.
  • Ansvarlig for 8-10 SSH kørelister og 3-4 SSA kørelister.
  • Der kan komme dage, hvor du er med til at løse opgaver ude i distriktet.

I planlæggerfunktionen skal du

  • være uddannet SSA
  • være engageret og stabil
  • udvikle og vedligeholde dine kompetence
  • arbejde selvstændigt, tværfagligt, reflekterende og have fokus på samarbejde
  • være ansvarsbevidst, ærlig og fleksibel og arbejde ud fra principperne om trænende hjemmehjælp
  • udvise engagement og et positivt livssyn.

Vi tilbyder en afvekslende arbejdsdag 

  • En arbejdsdag med mange spændende udfordringer.
  • Daglig sparring med dine planlæggerkollegaer fra Frit valg og Sygeplejen samt dit team, bestående af sygeplejersker, SSH’ere, SSA’er og husassistenter.
  • Tæt samarbejde med terapeuter omkring de rehabiliterende indsatser.
  • En høj grad af medindflydelse på din egen arbejdsdag.
  • En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på din indflydelse og medansvar.
  • Gode og engageret kollegaer, der sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø.
  • Ud over planlægning, kan det i særlige tilfælde komme på tale, at du hjælper med opgaver ved borgerne.

Vi forventer, at du

  • kan navigere i et højt tempo med mange bolde i luften samtidigt
  • bevarer roen i en til tider stresset hverdag og har god kommunikation i pressede situationer
  • smiler i telefonen - også når det går stærkt for sig
  • ser dialogen som metode til problemløsning
  • har forståelse for vigtigheden af, at borgeren modtager færrest mulige medarbejdere, at medarbejderne har de fornødne kompetencer, og at du er økonomisk ansvarlig (vi hjælper dig med, hvordan man gør)
  • vægter det gode samarbejde i vores teams såvel som med tværfaglige samarbejdspartnere
  • har fokus på borgerens behov, ønsker, kontinuitet og tænker dette ind i planlægningen
  • koordinerer den komplekse udskrivelse i samarbejde med dine kollegaer
  • er optaget af planlægningen med høj faglighed, men samtidigt med forståelse for driftens behov
  • er parat til uddelegerede opgaver fra distriktslederen.

Hvis ovenstående vækker din interesse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Vil du vide mere
Kontakt distriktsleder Katrine Qualmann Herlufsen, 41640109 eller planlægger Kamilla Frank, 2013 9306. 
Send gerne en SMS, og du bliver kontaktet hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt i dagvagt. Du har som planlægger som udgangspunkt fri i weekender. 

Tiltrædelse 1. februar 2024 eller hurtigst muligt derefter 

Ansættelsessamtaler
Vi afholder samtaler 3. november 2023.
Kandidater, der inviteres til samtaler, vil blive kontaktet pr. telefon/mail 2. november 2023.

Ansøgningsfrist
1. november 2023.

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Vejlevej 121, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928525

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet