BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da en af vores medarbejdere har valgt at søge andre veje, søger vi en dygtig og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar, udvikling, har en positiv anerkendende tilgang til arbejdsopgaverne og er en fantastisk kollega.
Vi ønsker os
En Social- og sundhedsassistent i dagvagt, der kan arbejde 30 timer om ugen, med arbejde hver 2. weekend i ulige weekender. Vi arbejder i teams med fælles ansvar for beboerne.
Om Ulleruphus Plejehjem
Ulleruphus er en selvejende institution, hvor der er en tosproget kultur, da vi har både døve og hørende beboere og medarbejdere. Vi stiller ikke nogen forventninger om tegnsprogskompetencer forud for en ansættelse.
Ulleruphus består af 45 plejeboliger der er delt op i 4 teams.
Vores personalesammensætning er bred og består af social og sundhedspersonale, sygeplejersker, husassistenter, spirer, pædagoger, ufaglærte, aktivitetsmedarbejdere, servicepersonale, køkkenpersonale, pedeller og administrativt personale. I alt er vi ca. 65 dedikerede kolleger på Ulleruphus, der ”går sammen”, men ikke nødvendigvis i takt. Vi værdsætter hinandens forskellighed med muligheden for at se tingene fra forskellige perspektiver.
Hvert team består af en sygeplejerske, assistenter og hjælpere.
Vi forventer, at du
- er uddannet SSA
- er fagligt velfunderet og nysgerrig
- kan arbejde selvstændigt og struktureret i den daglige opgaveløsning.
- er god til at arbejde i kontaktteams omkring den enkelte borger og påtager dig opgaver relateret til dit ansvarsområde som SSA
- brænder for borgerinddragelse
- kan tage ansvar samt være med til at planlægge de daglige arbejdsopgaver
- værdsætter det tværfaglige arbejde og arbejder tværgående
- har fokus på både teamets og egen udvikling
- har gode samarbejdsevner
- er imødekommende og stabil
- har flair for IT - gerne med kendskab til KMD Nexus og FMK
- ønsker faglig udvikling.
Vi tilbyder
- spændende arbejde i selvstyrende team
- god introduktion
- et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation
- en personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed
- et tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
- kollegial sparring, både i det uformelle og formelle rum med refleksion og beboerfora
- et arbejdsmiljø, der vægter det fysiske og psykiske arbejdsmiljø og hvor der er ”højt til loftet”
- en arbejdsplads i konstant udvikling
- en dagligdag præget af humor og god omgangstone
- mulighed for faglig udvikling herunder demenskursus
- et team, der er præget af nærhed og tryghed
- gode arbejdskolleger der drager stor omsorg for hinanden.
Vil du vide mere
Kontakt afdelingsleder Charlotte Alnor, 2551 2793 eller TR Cathe Poulsen Jensen, 4173 1954.
Har du lyst er du velkommen til at komme ud og se hvordan vi bor, du skal blot kontakte Cathe Poulsen Jensen og lave en aftale.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Tiltrædelse 1. juli 2024 eller snarest muligt derefter.
Ansættelsessamtaler
Forventes afholdt den 29. maj 2024.
Ansøgningsfrist
22. maj 2024.
Send ansøgning online
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning, eksamensbevis, autorisations nr. samt relevante erfaringsbilag online. Læs mere om onlineansøgning via www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Lumbyesvej 28 D, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6040457