SSA eller sygeplejerske i aftenvagt til Ulleruphus Plejehjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtige og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar og udvikling, har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdsopgaverne.

Om Ulleruphus Plejehjem
Ulleruphus er en selvejende institution, hvor der er en tosproget kultur, da vi både har døve og hørende beboere og medarbejdere. Vi stiller ikke nogle forventninger om tegnsprogskompetencer forud for en ansættelse, men du tilbydes undervisning ved behov.

Ulleruphus består af 45 plejeboliger og 46 ældreboliger.

Vores personalesammensætning er bred og består af social og sundhedspersonale, sygeplejersker, husassistenter, ufaglærte, pædagoger, aktivitetsmedarbejdere, servicepersonale, køkkenpersonale, pedeller, spirer og administrativt personale. I alt er vi ca. 65 dedikerede kolleger på Ulleruphus, der ”går sammen”, men ikke nødvendigvis i takt. Vi værdsætter hinandens forskelligheder og muligheden for at se tingene fra forskellige perspektiver. 

Vi ønsker os
En engageret medarbejder i aftenvagt, 28 - 32 timer – med arbejde i lige weekend

Der er opgaver både som SSA og sygeplejerske, hvorfor vi søger bredt. Den nye medarbejder skal indgå i vagtplanen og løse opgaver som øvrige kolleger. Der er ofte akutte opgaver som vi mangler en med de rette kompetencer til at løse.

Vi forventer, at du

  • er uddannet i forhold til den stilling du søger
  • er fagligt velfunderet og nysgerrig
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret i den daglige opgaveløsning
  • værdsætter det tværfaglige arbejde og arbejder tværgående
  • har fokus på både gruppens og egen udvikling
  • har gode samarbejdsevner, er imødekommende og stabil
  • har flair for IT og gerne kendskab til KMD Nexus, FS3
  • har fokus på udvikling og ønsker at blive oplært i nye opgaver.

Vi tilbyder

  • et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation
  • en personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed
  • et tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
  • kollegial sparring, både i det uformelle og formelle rum med refleksion og beboerfora
  • introduktionsforløb
  • et arbejdsmiljø, der vægter det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, og hvor der er ”højt til loftet”
  • en arbejdsplads i konstant udvikling
  • en dagligdag præget af humor og god omgangstone
  • mulighed for faglig udvikling herunder demenskursus
  • en afdeling, der er præget af nærhed og tryghed
  • gode arbejdskolleger.

Vil du vide mere 
Kontakt centerleder Ea Seeger Hanmann tlf. 4164 0289, mail: ea.hanmann@fredericia.dk 

Løn- og ansættelsesforhold 
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.  

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.  

Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads. 
 
Tiltrædelse 1. april 2024. 

Ansættelsessamtaler afholdes 28. februar 2024. 

Ansøgningsfrist 23. februar 2024. 

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome 
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisationsnummer (SSA, sygeplejerske, fysioterapeut, ergoterapeut) og andre relevante erfaringsbilag online. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Lumbyesvej 28, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991122

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet