Springer du til, når teknikken driller - og er du uddannet it-supporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at arbejde i en helpdesk?
Kan du lide at sikre brugerne en sikker og stabil arbejdsplatform?
Kan du lide at arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt?
Er du klar til at springer ind i et team og en afdeling, hvor vi spiller hinanden stærke for at give den bedste support til vores brugere?
 – så er det måske lige dig, vi søger.

Du indgår i et it-supportteam, i et spændende og bredt arbejdsfællesskab, på tværs af hele kommunen med ca. 4300 ansatte
Du vil opleve, at vi har højt til loftet, og at vi sætter kundeservice og fagligheden i højsædet. Du får stor mulighed for at præge din arbejdsdag, ligesom du også får indflydelse på egen udvikling af personlige- og faglige kompetencer.

Helpdesk-teamet er fysisk placeret og fordelt i to storrumskontor, hvor din arbejdsplads vil være sammen med 4-5 andre kollegaer fra helpdesk.

Dine arbejdsopgaver

  • Som administrator vedligeholde image og pakker til brugere via vores endpoint management system fra CapaSystem.
  • Håndtering af indkommende sager via service management systemet fra TopDesk eller vores callcenter.
  • Bemande vores callcenter og skrank for fysisk henvendelse.
  • Være vores administrator på MDM fra 7P.
  • Udkørsel til eksterne lokationer, for patchning og fejlsøgning.
  • Indgå i projekter, på tværs af organisationen som teknisk bistand og tovholder for afdelingen.
  • Support på alt brugervendt udstyr.

Du brænder for at yde god service, er grundig og dokumenterende i din opgaveløsning 
I din kontakt med andre er du af natur opsøgende, nysgerrig, empatisk og kommunikerende. Du kan se dig selv i et omskifteligt miljø, med en travl hverdag, hvor der ofte arbejdes med flere opgaver på én gang – hvor dagen sjældent slutter, som du havde forventet. Din opgaveløsning er altid grundig og veldokumenterede. 

Vi forventer ligeledes, at du

  • har en flerårig baggrund med brug og anvendelse af CapaSystem for endpoint management
  • kan administrere mobileenheder ved brug af MDM fra 7P
  • har flere års erfaring fra en tilsvarende stilling i den kommunale sektor
  • har nemt ved at tale med alle slags mennesker, både ved personlig og telefonisk henvendelse
  • taler og skriver ubesværet dansk 
  • er fysisk robust - eks. modtagelse af it-udstyr, der skal sættes på plads
  • har kørekort (B), da der vil være it-opgaver i afdelinger uden for rådhuset.

Vil du vide mere
Kontakt it-supporter Niels Kock, 7210 7585 eller it-souschef Per Dahl Rasmussen, 2282 2507.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Fredericia Kommune er fra 1. oktober 2023 tobaksfri arbejdsplads.

Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt.

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 10. oktober 2023.

Ansøgningsfrist 
3. oktober 2023.

Send din ansøgning online - benyt browseren Chrome
I Fredericia Kommune benytter vi et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Dit eksamensbevis skal medsendes – såfremt du har afsluttet IT-support uddannelsen. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Gothersgade 20, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911866

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet