BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at kickstarte din karriere inden for Route Management? Hos DANX har du nu mulighed for at spille en vigtig rolle for at sikre optimal planlægning af ruter og afgange! Lyder det som noget for dig, så læs med her!
Vi leder efter dig, som kan være med til at tage ansvar på DANX's last-mile distribution. Her skal du varetage relationer med samarbejdspartnere, kommunikere med vognmænd og håndtere løbende ad hoc-opgaver. Stillingen er på dagholdet, hvor din arbejdsdag vil være fra kl. 7-15. Du vil blive en del af et mindre team af medarbejdere på tværs af landet, hvor der er et stærkt samarbejde.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere, at:
- Indgå i dialog med vognmænd, der ringer ind med information ude fra ruten.
- Supportere chauffører, hvis der opstår udfordringer.
- Have ansvar for godkendelse af afregninger fra vognmænd.
- Opfølgning af ruter og sikre, at vognmændene har det rette udstyr.
- Booke transporter til levering af reservedele.
Du vil have direkte indflydelse på virksomhedens resultater, både økonomisk og performance, hvorfor det er vigtigt, at du er ambitiøs både på egne og afdelingens vegne. Derudover skal du være struktureret og selvstændig samt træde til i travle situationer.
Vi søger dig med følgende kvalifikationer:
- Hvis ikke, at du har en uddannelse inden for logistik, er det vigtigt, at du har praktisk erfaring med opgaverne i stillingen.
- Du har flair for IT, da der arbejdes i mange forskellige systemer. Det er vigtigt, at du kan lide at lære at arbejde i nye systemer.
- Du kan beherske dansk og engelsk på højt niveau både skriftligt og mundtligt - tysk er desuden en fordel.
- Du har sans for geografi og tidskritisk logistik.
- Du har god forretningsforståelse og sans for økonomi.
Hos DANX hylder de en uhøjtidelig og frisk tone, så de kan have det sjovt, når de er på arbejde. De har en stærk fællesskabsfølelse, hvor de alle løfter i flok og værdsætter det tætte samarbejde.
Praktiske oplysninger:
- Opstart: Januar.
- Lokation: Taulov.
- Løn: Fastsættes på baggrund af kvalifikationer.
Rekrutteringsprocessen håndteres af StudentConsulting, og vi opfordrer dig til at sende din motiverede ansøgning og CV via stillingsopslaget på vores hjemmeside. Vi indkalder løbende kvalificerede kandidater til samtale.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige, Monika Thomsen på Monika.thomsen@studentconsulting.com eller Trine Johansen på trine.johansen@studentconsulting.com.
Er du klar til at starte din karriere i en spændende branche? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944861