BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til og mod på et spændende og alsidigt administrativt job som skolesekretær? Et job med opgaver, der skifter karakter fra det ene øjeblik til det andet på en arbejdsplads med skønne børn og super gode kolleger?
Afd. Bøgeskovvej er den lille og tætte basisafdeling fra. 0. til 6. årgang på Kirstinebjergskolen med ca. 130 elever og 24 ansatte.
Kirstinebjergskolen har i alt 1200 elever og består af de tre basisafdelinger: afd. Bøgeskovvej, afd. Indre Ringvej og afd. Høgevej samt overbygningsafdelingen, afd. Havepladsvej for 7. til 9. årgang.
Om jobbet
Du indgår i et tæt samarbejde med den lokale ledelse, teknisk service-personalet og sekretærkollegerne på skolens øvrige afdelinger.
Dine opgaver vil være varierede og omfatter bl.a.:
- Varetage personaleadministration og lønindberetning
- Bilagshåndtering og indkøb
- Ajourføring og superbrugerfunktion af de administrative systemer
- Vedligehold af Aula og Facebook
- Tovholder ved skolens og afdelingens arrangementer
- Samarbejde med andre af kommunens afdelinger.
Derudover indeholder jobbet også:
- Elevadministration, registreringer og indberetninger til UVM
- Ledelsessupport omkring administrative opgaver
- Telefonpasning, post, og meget vigtigt at være frontpersonen, der tager i mod, når forældre, elever og andre kommer på besøg på kontoret.
Du er både sekretær for skoledelen og SFO'en, og du ansættes som en ressource for hele Kirstinebjergskolen sammen med det dynamiske sekretærteam, som består af fire skolesekretærer og en økonomisk/administrativ leder.
Vi tilbyder
- En afdeling, der er fagligt og udviklingsorienteret med nærværende og dygtige medarbejdere
- Et stærkt hold af sekretærkolleger og en administrativ leder, som støtter og vejleder
- En arbejdsplads med høj grad af trivsel blandt både børn og personale
- Høj grad af uddelegering og ansvar
- Gode fysiske, psykiske og sociale rammer
- Et meningsfuldt og livsbekræftende arbejde med lærelystne børn og unge.
Vi forventer af dig, at du
- er uddannet HK-assistent og gerne har erfaring fra et lignende arbejde
- er en erfaren it-bruger
- er dygtig til at formulere dig i skrift og tale, og gerne på fremmedsprog
- er selvstændig, ansvarsbevidst, mødestabil, loyal og struktureret
- er servicemindet, har et positivt sind og kan lide at arbejde og samarbejde i et felt med mange snitflader
- Er fleksibel, har overblik og kan prioritere dine opgaver
- Eventuelt har kendskab til skolens administrative systemer; TEA, TRIO, AULA, OPUS, NemØkonomi
- Er en arbejdsom ildsjæl, der gerne yder en ekstra indsats.
Vil du vide mere og gerne vil komme på besøg
Kontakt:
Afdelingsskoleleder Jan Dupont Mathiasen, tlf. 2510 5532
Afdelingsleder Cindy Krogh Omholt, tlf. 5081 5362
Skolesekretær Gülsen Kocan, tlf. 2510 5541 (fra uge 32)
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. Fredericia Kommune indhenter børneattest på medarbejdere, der som led i udførelsen af deres opgaver færdes fast blandt børn under 15 år og derved har mulighed for at opnå direkte kontakt med disse børn.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en fast stilling på 20 timer/uge med en årsnorm fordelt som 22 timer i 42 uger.
Der udstedes ikke frigørelsesattest.
Tiltrædelse 1. oktober 2024 eller tidligere.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 19. august 2024 fra kl. 13:00.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
Ansøgningsfrist
14. august 2024, kl. 12:00
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Bøgeskovvej 37 B, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089281