Lønbehandlingsspecialist med flair for overenskomster søges til samarbejdende team i Forstas

dato

Er du skarp inden for lønpaletten med naturlig flair for lønbehandling og arbejdet med overenskomster? Drømmer du om at blive en del af en virksomhed, hvor vi sætter mennesket før systemerne – og tror på, at vi kan gøre en forskel for alle vores medarbejdere? Så har vi stillingen til dig her.

Vi søger lige nu en ny kollega, der kan styrke vores organisation, og binde en endnu finere sløjfe i samarbejdet mellem HR- og regnskabsafdelingen i Forstas. Dine nye kolleger tæller både funktionærer og specialister med grønne fingre, og vores fælles formål er, at skabe værdi, som er større end det, vi producerer, og hele tiden prøve at gøre det bedre i dag end dét, vi præsterede at gøre i går.

Din nye hverdag

Som vores nye spiller på holdet, vil du:

  • Være ansvarlig for processen med at administrere og behandle lønninger for medarbejdere i tæt samarbejde med både administrative koordinatorer i afdelingen og kollegerne i HR.
  • Sikre at vores lønsystem beregner løn i henhold til de indgåede overenskomster og lokalaftaler, samt overholder lovgivningen og virksomhedens retningslinjer vedrørende løn- og personaleadministration.
  • Håndtere eventuelle spørgsmål fra medarbejdere vedrørende løn.

Du kommer altså ind i en funktion, hvor du skal være specialisten på vores lønproces og sikre at vi udbetaler korrekt løn og at processen fylder så lidt muligt i organisationen. Da vi har kontorer, kunder, samarbejdspartnere og projekter placeret i hele landet, vil dette område være både bredt, forskelligartet og komplekst, og derfor kræve, at du er god til at holde overblikket og være nøjagtig i din assistance.

Det er vigtigt for os, at vores kolleger har det godt, og har en vision om at være en eftertragtet og værdiskabende virksomhed – både for medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder. Vi forventer, at du helt naturlig falder ind i dette mindset og bidrager til dette i din nye rolle.

Din baggrund

For at få succes i stillingen, kan du genkende følgende:

  • Stor erfaring med lønadministration og -behandling, gerne fra en virksomhed med overenskomst for timelønnede
  • God forståelse for lønsystemer (vi bruger lønsystemet Lessor, så erfaring med dette system er en fordel men ikke et krav)
  • Evner at arbejde med fortrolige oplysninger
  • Detaljeorienteret og dygtig til tal

Vi forventer, at du kommer med stor erfaring inden for lønbehandling, gerne suppleret med anden relevant baggrund inden for økonomi, HR eller lignende. Du er skarp til at kommunikere i både skrift og tale på alle niveauer. Da du kommer til at sidde i en funktion, der binder flere afdelinger sammen, er det vigtigt at du er en god holdspiller, samtidig med at du trives i at varetage dine egne opgaver og ansvarsområder.

Det kan du forvente af os

Med en flad organisationsstruktur og korte kommandoveje har vi skabt en kultur, der i dagligdagen fremmer frihed, tillid og ansvarlighed. Vi har et stærkt sammenhold og et godt fællesskab på tværs af afdelinger. Vi fokuserer på, at det skal være sjovt at gå på arbejde og ikke mindst med mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt. Du får altså mulighed for at varetage en indflydelsesrig rolle med rig mulighed for at sætte dit præg på hvordan samarbejdet bedst mulig udvikles på sigt.

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler, så tøv ikke med at sende os dit cv.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/672ebbb5-81ee-4170-a7a8-27720d5081de

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet