Ledig stilling som Forretningsudvikler inden for digitalisering og automatisering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til næste skridt i din karriere?
Er du passioneret omkring digitale løsninger? 
Har du en stærk evne til at analysere og optimere arbejdsgange? 
Og er du en mester i at kommunikere komplekse ting på en letforståelig måde? 
Så er du måske vores nye forretningsudvikler

Om Stillingen:
Vi søger en engageret og analytisk stærk forretningsudvikler, der kan hjælpe vores organisation med at transformere vores forretningsprocesser gennem effektive digitale løsninger. Du vil få en central rolle i at mappe arbejdsgange, identificere potentialer for automatisering og implementere løsninger, der skaber værdi. 

Du vil blive ansat i Økonomi og Automatisering, som er en afdeling i staben Økonomi og IT. Teamet omkring automatisering består af syv kolleger inklusiv dig. Vi har en bred vifte af kompetencer. Nogle arbejder med velfærdsteknologi, nogle med RPA og andre med XFLOW. Der er derfor gode mulighed for både sparring og udvikling af dine kompetencer i jobbet. 

Vi søger primært kompetencer til at kortlægge arbejdsgange og processer samt til at arbejde med XFLOW-systemet, som er et system med digitale byggeklodser og integrationer, der sættes sammen til processer.

Dine Ansvarsområder:

  • Analyse og Kortlægning: Du kortlægger nuværende arbejdsgange og identificere områder med potentiale for automatisering og effektivisering.
  • Udvikling af Løsninger: Du designer og implementerer skræddersyede digitale løsninger, der møder afdelingernes behov. Vi bygger digitale løsninger til både interne afdelinger i kommunen samt løsninger rettet mod borgere, virksomheder, foreninger mv.
  • Kommunikation: Du formidler komplekse tekniske løsninger på en forståelig måde til både tekniske og ikke-tekniske interessenter.
  • Samarbejde: Du arbejder tæt sammen med dine nære kolleger og i tværfaglige teams for at sikre en helhedsorienteret tilgang til automatiseringsprojekter.

Vi søger en kandidat:

  • Med uddannelse eller erfaring inden for automatisering, digitalisering eller procesoptimering.
  • Som har evnen til at analysere komplekse arbejdsgange og via teknisk indsigt omsætte dem til effektive digitale løsninger.
  • Som er holdspiller og aktivt spiller med på vores hold og sikrer, at både vi og de enkelte afdelinger kommer i mål med den bedste løsning.
  • Med erfaring i at bygge digitale løsninger, gerne rettet mod borgere og virksomheder. Erfaringen kan også komme fra en rolle som web-redaktør, konsulent eller lignende.
  • Som arbejder struktureret og sikrer dokumentation af dine løsninger.
  • Med stærke kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt.
  • Med en proaktiv tilgang og en vilje til at lære og udvikle sig i takt med nye teknologier.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling med mange kontaktflader.
  • Muligheden for at gøre en reel forskel for vores organisation gennem kortlægning af arbejdsgange og udviklede løsninger.
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med dygtige kolleger og plads til faglig og personlig udvikling.
  • En humørfyldt arbejdsplads med høj trivsel, hvor vi løbende sparrer med kolleger og leder.
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår, som matcher dine kvalifikationer og erfaring.

Vil du vide mere
Kontakt leder Anne-Mette Tofte Petersen, 2085 5135, anne-mette.petersen@fredericia.dk eller automatiseringskonsulent Kasper Johan Wismar Hansen, 2528 1579, kasper.hansen@fredericia.dk 

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Tiltrædelse 1. november 2024 eller snarest muligt.

Ansættelsessamtaler 
Ansættelsessamtaler afholdes 24. september 2024 og 25. september 2024.
Kandidater, der inviteres til samtale, vil blive ringet op om formiddagen den 23-09-2024 og få tilsendt en case, som vi vil tage udgangspunkt i til samtalen.

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk

Ansøgningsfrist
22. september 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Gothersgade 20, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108183

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet