Ledelsessekretariatet søger sagsbehandler til Juridisk Team – er det dig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med stor variation i arbejdsopgaver og deadlines? Er du en erfaren sagsbehandler med styr på systemer? Og vil du være del af et godt kollegaskab med en uformel omgangstone?

Vi søger en ny kollega til vores juridiske team, der udover dig består af 2 erfarne jurister.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Superbrugerfunktion i ESDH og fagsystemer, sekretær for hegnssyn, bevillingsnævn, huslejenævn og beboerklagenævn
  • Godkende vedtægter for grundejerforeninger
  • Aflysning af servitutter
  • Understøtte kolleger i det juridiske team med administrative og praktiske opgaver

For at vi sammen kan lykkes med opgaverne har vi brug for, at du:
  • Har solid erfaring med sagsbehandling – gerne indenfor det kommunale område
  • Er kontoruddannet eller tilsvarende
  • Har stærke IT-kompetencer
  • Er erfaren bruger af ESDH og fagsystemer

Din faglighed er vigtig fordi vi gerne vil gøre et godt stykke arbejde, men vi prioriterer i lige så høj grad, at du som menneske:
  • Er kommunikativ stærk i både tale og skrift
  • Selvstændigt kan tage initiativer og ansvar for opgaver
  • Er struktureret, omhyggelig og besidder en høj grad af sans for detaljer
  • Er engageret og nysgerrig
  • Møder borgere, kollegaer og samarbejdspartnere med et smil

Vores arbejdsplads:

Det juridiske team er en del af Ledelsessekretariatet, hvor vi er sammen om at understøtte organisationen f.eks. med fagligt stærke ledelses- og beslutningsoplæg, god sekretariatsbetjening, kompetenceudvikling, arrangementer af politisk karakter og udvikling af vores kommune i samarbejde med det omgivende samfund.

Du bliver del af en arbejdsplads med brede samarbejder, korte beslutningsprocesser og højt til loftet. Vi viser tillid til din opgaveløsning og giver gode muligheder for faglig sparring.

Opgaverne spænder bredt og det gør vores samarbejde også. Som en del af Ledelsessekretariatet indgår du derfor på lige fod med dine kollegaer i løbende opgaver med betjening af organisationen, telefoner og mail og i større begivenheder, når vi f.eks. afvikler valg og afstemninger.

Som en del af din opstart søger vi for god introduktion og oplæring i opgaver, så det bliver let for dig at blive en del af vores fællesskab. Du kan læse mere om Middelfart Kommune som arbejdsplads på www.job.middelfart.dk.

Det praktiske:
Ansøgningsfristen er 10. september 2023. Vi inviterer kandidater til 1. samtale den 13. september 2023. Ved behov afholdes 2. samtale den 21. september 2023.

Løn og ansættelsesvilkår: S
tillingen er på ca. 30-32 timer. Tiltrædelse snarest og senest 1. november 2023. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte juridisk konsulent Anne Hammershøj Beck på tlf. nr. 88885021 eller HR- og Sekretariatschef Katrine Kabza Andersen på tlf. 30 91 36 52.

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, med et sundt arbejdsmiljø og mulighed for faglig og personlig udvikling. Derfor har vi fokus på god ledelse, fleksible rammer og der er ikke langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http://tilflytter.middelfart.dk/

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Middelfart Kommune, Nytorv 9, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=84313

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892317

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet