BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du med på vores rejse i en spændende, international virksomhed med gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og brænder du for at sætte dit aftryk på en mere sikker verden? Så søger vi dig til stillingen som Kursuskoordinator.
Bliv vores nye kursuskoordinator
Som Kursuskoordinator i Bureau Veritas bliver du en del af vores kursusafdeling, hvor humøret altid er højt og omgangstonen uformel. Du vil i din dagligdag agere bindeled mellem forretningen og vores kunder, når du bruger dine kompetencer inden for koordinering og administration til at planlægge og koordinere store som små opgaver.
Dine primære opgaver ligger inden for hele paletten af koordinering af kursusaktiviteter. Du kommer til at arbejde med planlægning og håndtering af tilmeldinger og forespørgsler – både online og telefonisk. Derudover får du et tæt samarbejde med undervisere og hjælpe med at sikre at undervisningmateriale er opdateret. Du vil herudover være ansvarlig for booking af lokaler, forplejning, overnatning mv. samt håndtering af fakturering. Da du bliver ejer af opgaverne fra A-Z, skal du have et godt overblik og trives med at arbejde med mange deadlines, samtidig med at du aktivt deltager i salgsprocessen ved at identificere potentielle kunders behov og følger op på leads.
Hos Bureau Veritas vil du få en spændende stilling, hvor du har mulighed for at udvikle dig professionelt, fagligt og personligt. Du vil blive guidet og få den hjælp og oplæring, du har behov for, indtil du selvstændigt er klar til at løse de stillede opgaver i din jobbeskrivelse. Dine kollegaer på tværs af organisationen står også altid klar med hjælp og sparring.
Hvad vil gøre dig succesfuld hos Bureau Veritas?
Vi er på udkig efter en kollega med en baggrund og erfaring inden for administration og koordinering, som motiveres af at yde en ekstra service overfor vores kunder. Kvalitet er et af forretningens nøgleord, og det er vi bevidste om, i alt hvad vi laver. Derfor ønsker vi, at du har sans for detaljer og kan levere en høj kvalitet, samtidigt med at du overholder deadlines og følger procedurer. Frem for alt værdsætter vi evnen til at tage ansvar og føre en opgave helt fra start til slut.
Du skal sikre de bedste løsninger for vores kunder, og du skal kunne kommunikere på både dansk og engelsk. Det er vigtigt, at du motiveres af at kaste dig ud i nye situationer, er kritisk og reflekterende overfor processer, samt at du evner at identificere og nytte salgsmuligheder, når de opstår. Frem for alt skal du have en lyst til at drive vores afministrative processer og opgaver.
Er du vores nye kollega?
Er du klar til at gribe udfordringen? Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt ved at trykke ”Apply”.
Vi gennemgår alle modtaget ansøgninger løbende og lukker rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Team Leader Training I&F, Zanne Johnsson på mail: zanne.johnsson@bureauveritas.com.
Bureau Veritas
Med et af verdens stærkeste brands i ryggen får du muligheden for at gøre en forskel i en global virksomhed. Vi er Danmarks førende inspektions- og certificeringsvirksomhed. Vi gennemfører årligt mere end 7.500 virksomhedsbesøg. Vi drives af at gøre en forskel for den verden, vi lever i og er på udkig efter dig, der drømmer om at sætte dit aftryk.
Vores medarbejdere er kernen i alt, hvad vi gør, og derfor har vi arbejdet hårdt på at skabe et støttende og engagerende arbejdsmiljø, som er åbent og rummeligt. Et sted hvor individer får mulighed for at udfolde deres potentiale og virkelig sætte deres aftryk i en hverdag fuld af mening, og hvor alle er med til at gøre en forskel.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bureau Veritas, Oldenborggade, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027511