Kundeservicemedarbejder til travlt team med opgaver inden for rådgivning og support

dato

Vi har rigtig travlt og søger en kundeservicemedarbejder til vores stærke team.

Opgaverne består blandt andet i at:

  • Rådgivning af kunder der har indleveret
  • Besvare indgående opkald fra kunder der har spørgsmål
  • Håndtering af reklamationer
  • Besvare mails fra kunder
  • Betjene butikskunder

Den rette kandidat:

  • Erfaring fra butiks- eller kundeservicejob er et krav
  • IT-vant – kan arbejde i systemer og behersker Office Pakken
  • Positiv og energisk
  • Proaktiv – kommer tingene i forkøbet og tænker 360 grader rundt om opgaverne
  • Struktureret, omhyggelig og får fulgt tingene til dørs
  • Dansk i tale og skrift er et krav

Arbejdstid:

32-37 timer om ugen, mandag – fredag, mødetid aftales nærmere.

Interesseret i jobbet:

Hvis du er interesseret i jobbet, kan du sende din ansøgning og CV til job@byensrens.dk mærket “Kundeservicemedarbejder”.

Se bort fra ansøgningsfristen, og søg i dag. Vi inviterer løbende relevante kandidater ind til samtale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Byens Rens ApS, Jupitervej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9ec30906-0cda-4102-8135-065c8e1d1785

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet