Vi har rigtig travlt og søger en kundeservicemedarbejder til vores stærke team.
Opgaverne består blandt andet i at:
- Rådgivning af kunder der har indleveret
- Besvare indgående opkald fra kunder der har spørgsmål
- Håndtering af reklamationer
- Besvare mails fra kunder
- Betjene butikskunder
Den rette kandidat:
- Erfaring fra butiks- eller kundeservicejob er et krav
- IT-vant – kan arbejde i systemer og behersker Office Pakken
- Positiv og energisk
- Proaktiv – kommer tingene i forkøbet og tænker 360 grader rundt om opgaverne
- Struktureret, omhyggelig og får fulgt tingene til dørs
- Dansk i tale og skrift er et krav
Arbejdstid:
32-37 timer om ugen, mandag – fredag, mødetid aftales nærmere.
Interesseret i jobbet:
Hvis du er interesseret i jobbet, kan du sende din ansøgning og CV til job@byensrens.dk mærket “Kundeservicemedarbejder”.
Se bort fra ansøgningsfristen, og søg i dag. Vi inviterer løbende relevante kandidater ind til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Byens Rens ApS, Jupitervej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-10-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9ec30906-0cda-4102-8135-065c8e1d1785