Koordinerende medarbejder til understøttelse af STIME under PPR

Profilbillede
dato

Brænder du for at understøtte lettere behandlingstilbud, der yder tidlig og sammenhængende indsats for børn og unge i psykisk mistrivsel?  Har du stærke administrative færdigheder, overbliks kompetencer og erfaring inden for PPR eller Børn & Læring?
Så er du måske den, vi søger til at være en central del af vores team i Fredericia PPR.

I takt med at vi udvider vores indsats søger vi en koordinerende medarbejder til understøttelse af lettere behandlingstilbud - forebyggelse af psykisk mistrivsel hos børn og unge. 

Om stillingen
Du vil spille en nøglerolle i at understøtte programmet STIME og sikre, at vores daglige drift forløber gnidningsløst. Dine opgaver vil omfatte koordinering af møder, håndtering af dokumentation, kommunikation med interne og eksterne samarbejdspartnere samt andre administrative funktioner, der bidrager til vores mål om at fremme trivsel og udvikling hos børn og unge. 

Du kan læse mere om selve projekt STIME på dette link

Dine kvalifikationer

  • Erfaring med administrativt arbejde, gerne inden for PPR.
  • Organisatoriske evner til effektivt at skabe overblik, planlægge og prioritere arbejdsopgaver.
  • Stærke IT-kompetencer, herunder erfaring med MS Office og databasesystemer.
  • Gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og som en del af et team.
  • Forståelse for vores kerneopgave med at understøtte børn og unge i mistrivsel.
  • Fleksibilitet og evnen til at tilpasse sig i et dynamisk arbejdsmiljø.
  • Stærke problemløsningskompetencer.
  • Kendskab til relevante love og retningslinjer, inklusive databeskyttelse.

Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø med høj faglig stolthed og et stærkt fællesskab, der vægter et godt socialt arbejdsmiljø
PPR i Fredericia er en selvstændig afdeling under Børn & Læring med en bred tværfaglig sammensætning af medarbejdere, herunder logopæder, psykologer, fysioterapeut og familievejledere. 

Er du interesseret i at blive en del af vores team? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning, hvor vi gerne vil læse om dine motivationer og kompetencer i forhold til stillingen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen og arbejde sammen om at skabe en positiv forskel for børn og unge i Fredericia.

Vil du vide mere
Kontakt leder af PPR Ditte Mazanti, 2212 6433.
Send gerne en sms, og du bliver kontaktet hurtigst muligt.

Du kan læse mere via link: Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR) | fredericia.dk     

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Fredericia Kommune indhenter endvidere børneattest på medarbejdere, der som led i udførelsen af deres opgaver færdes fast blandt børn under 15 år og derved har mulighed for at opnå direkte kontakt med disse børn.

Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads

Der er tale om stilling på 30-34 timer ugentligt.

Tiltrædelse 1. august 2023 eller snarest derefter.
    
Ansøgningsfrist
11. juni 2024, kl. 12.00. 

Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 18. juni 2024 i tidsrummet kl. 13:00-16:00.

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-34 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Vendersgade, 49, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045434

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet