BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at koordinere fejlretning og vedligehold på ERTMS udrullede strækninger?
Vi søger Infrastrukturkoordinatorer (IFK), med tjenestested i Trafiktårn Vest. Som Infrastrukturkoordinator har du overordnet ansvaret for at koordinere akut fejlretning og planlagt vedligeholdelsesarbejde, ud fra et trafikalt perspektiv.
Koordinering af fejlretning
Det bliver dit ansvar at koordinere daglige vedligeholdelsesopgaver og fejlretning på ERTMS udrullede strækninger i Vestdanmark. Du skal analysere og prioritere fejl og igangsætte fejlretning, med et trafikalt perspektiv ud fra en given prognose.
I et tæt samarbejde med Banedanmarks øvrige afdelinger og vores eksterne leverandører, herunder signalsystemets leverandør Thales, skal du sikre det optimale forløb for fejlretningen. Du skal desuden sikre koordinering af nødvendige ressourcer, som bliver delt med øvrige styringsområder.
Det er derudover dit ansvar at sikre, at der i de enkelte opgaver bliver taget højde for køreplaner, procedurer, instrukser og processer i udførelsen. De enkelte fejltyper spænder bredt og omfatter eksempelvis: Fejl på signalsystemet, spor- og sporskiftefejl, beskæring af træer og vegetation samt vinterberedskab.
Stort overblik og evner for samarbejde
Som infrastrukturkoordinator er det vigtigt, at du formår at kommunikere og koordinere med mange forskellige samarbejdspartnere om den enkelte opgave. Eksempelvis kommer trafikledere med input fra driften og har behov for prognoser. Fejlretterne har brug for en præcis opgavebeskrivelse, for at løse fejlen hurtigt og optimalt. Endelig har disponeringslederen og Driftcenter Danmark ligeledes brug for prognoser, for at kunne korrigere driften i samarbejde med jernbanevirksomhederne.
Derfor er det vigtigt du formår at være proaktiv og opsøge den nødvendige information, ligesom du på eget initiativ, skal videreformidle vigtig information til relevante samarbejdspartnere. Du skal være løsningsorienteret og se muligheder ud fra det store overblik du naturligt skaber dig. Desuden skal du sikre at alle hændelser bliver dokumenteret og registreret i hændelsessystemet, samt løbende opdateres med relevant information og tidsestimater.
Du vil indgå i et team af i alt 10 faste infrastrukturkoordinatorer. Det forventes derfor, at du både kan tage egne beslutninger på en vagt, men ligeledes formår at være en del af et team, hvor der kan være en åben og konstruktiv dialog. Du vil i høj grad være med til at præge fremtidens opgaver for funktionen og udvikle samarbejdet i teamet.
Dine kvalifikationer.
Det er et krav at du er uddannet trafikleder i ORF. Som person har du stærke analytiske evner, så du hurtigt kan skabe overblik over fejltypen og vurdere den trafikale konsekvens i samarbejde med trafiklederen. Da du er i kontakt med både leverandører, entreprenører, trafikledere og andre samarbejdspartnere er det desuden vigtigt, at du har gode kommunikationsevner og er samarbejdsvillig.
Derudover er du udadvendt og engageret i at udvikle samarbejdet mellem leverandørens Service Desk og Banedanmark. Sidst men ikke mindst trives du i en uforudsigelig hverdag, hvor to fejlretninger ikke er ens og du motiveres af at koordinere fejlretning, så togene kører til tiden.
Arbejdstider
Din arbejdstid vil være på alle tider af døgnet i et treholdsskift.
Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Stat for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe 3 i henhold til sidstnævnte organisationsaftale. Hertil kommer et funktionstillæg på 30.000 kr., samt evt. yderligere funktions- eller kvalifikationstillæg alt efter kvalifikationer og kompetencer. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du efter konkret vurdering kunne bevare din tjenestemandsansættelse.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen så kontakt Teamleder, Johnny Kristiansen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Trafiktårn Vest, Banegårdsvej 1, Banegårdsvej , 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053116