IT-Supporter der brænder for god kunderådgivning og support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For Zantio IT søger vi efter flere IT-Supportere til styrkelse af teamet i Fredericia

Zantio IT har vokseværk og vi leder derfor efter nye kollegaer, der kan tage del i at levere en ekstraordinær kundeservice, på Danmarks bedste arbejdsplads.

Brænder du for IT-Support i verdensklasse, hvor du med høj faglighed guider og forklare tekniske udfordringer til kunderne på en let og forståelig måde? Motiveres du i arbejdet med nye områder og brancher, hvor du hverdag udfordres indenfor din IT-kunnen og som følger af en bred pallette af kunder? Så er det dig Zantio IT står og mangler til deres team.

Zantio IT flyttede i foråret 2023 i nyindrettede kontorfaciliteter lige ved afkørsel 59 i Fredericia, så uanset om du bor i Fredericia eller kommer udenbys fra, så er der let adgang til kontoret. Teamet består i dag af 20 engagerede kolleger og de ser frem til, at byde endnu flere kolleger velkommen.



Om Zantio IT

Zantio IT startede i 2015 med drømmen om at blive den førende IT-leverandør på markedet. Vi arbejder efter den tro på at IT skal være ukompliceret og personlig.

I Zantio IT vil du opleve en stærk kultur, der sætter kundeservice, makkerskab og det personlige højest. Vi sætter en ære i at skabe en ekstraordinær kundeoplevelse.

Lige som vi ønsker at vores kunder får mere end de forventer, ønsker vi også at vores medarbejdere får mere end de forventer. På grund af det, mener vi at vi har skabt Danmarks bedste arbejdsplads.



Om jobbet hos Zantio IT:

Det er Zantio IT´s primære mål, at kunderne altid modtager den gode support og altid føler sig ”taget af” fra start til slut når de er i kontakt med Zantio.

Som IT-supporter vil du være ansvarlig for at yde teknisk support til Zantio’s kunder. Du vil håndtere daglige IT-relaterede henvendelser, fejlfinde problemer og bidrage til at opretholde en stabil og effektiv IT-infrastruktur.

Som IT-supporter er du hjertet i organisationen, hvor du vil have direkte indflydelse på kundernes oplevelse af Zantio.

Ansvarsområder:

  • Yde teknisk support til vores kunder via telefon eller e-mail med fokus på den gode kundeoplevelse
  • Identificere og løse hardware- og softwareproblemer på computere, software og netværk
  • Konfigurere og installere IT-udstyr og software til vores kunder
  • Udføre rutinemæssige vedligeholdelsesopgaver og opdateringer på systemer og software
  • Registrere og dokumentere problemer samt løsningsmetoder i Atera og Confluence
  • Samarbejde med vores IT-Consultants for at løse komplekse tekniske problemer
  • Give træning og vejledning til vores kunder om brug af IT-ressourcer og systemer
  • Deltage i projekter relateret til IT-infrastruktur og implementering af nye teknologier


Vi leder efter dig som:

Har en stor passion for IT og gerne nogle års erfaring fra en lignende rolle. Dit generelle IT-fundament er i orden, du er velkommunikerende og forstår at sætte dig ind i kundernes systemer og opsætninger. Du er vedholdende og engageret overfor kunderne og samarbejder altid respektfuldt og med stor ordentlighed.

Du forstår branchen, og at dagene ikke altid går som planlagt. Du ved at dagene kan ændre sig meget hurtigt, og hvis en kunde oplever udfordringer med deres IT-drift, er vi med vores proaktive tilgang klar til at smide alt og koncentrere os om at rette en kritisk hændelse, så servicen til kunderne blive reetableret. Du besidder gode menneskelige og kommunikative egenskaber. Du er omgængelig og nærværende, og du motiveres af en bred kontaktflade og mangeartede opgaver indenfor IT-support.

Yderligere

  • Nyder du at rådgive kunderne og have den tætte dialog og sparring
  • Du har en proaktiv tilgang og brænder for at give kunderne en god oplevelse
  • Du er struktureret og selvkørende og kan bevare roen i en til tider hektisk dagligdag
  • Du elsker at tage ansvar og du brænder for den gode kundeoplevelse
  • Du er åben, en glad personlighed og har en positiv tilgang til tingene
  • Trives du i et energisk miljø med en flad struktur og med masser af udviklings potentiale
  • Har du erfaring med RDS og Azure/Office 365 miljøer


Zantio IT tilbyder:

Du bliver en del af Zantio IT i Fredericia, hvor alle med godt humør og stor passion brænder for, at levere den bedste service med et smil på læben. Du møder en arbejdsplads med mulighed for personlig og faglig udvikling i et ambitiøst og dynamisk arbejdsmiljø. For Zantio IT er det vigtigt, at der er plads til at lære nyt og blive dygtigere. Derfor er tæt sparring og samarbejde blandt kolleger et must og helt naturligt.

Der bliver ofte holdt sociale arrangementer, og Zantio IT sætter pris på fællesskab og gode oplevelser sammen. På kontoret i Fredericia, hvor fra din arbejdsdag tager udgangspunkt, er der fast frokostordning alle ugens 5 dage. Løn og ansættelsesforhold forhandles personligt.



Tiltrædelse:

Snarest muligt – dog senest 1. august 2024



Ansøgningsfrist:

D. 26.05.24

Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtale, så send din ansøgning i dag.



Søg jobbet:

Søg jobbet via knappen ”søg jobbet” hvor du kan sende cv og andet relevant materiale.

Ønsker du yderligere informationer vedr. jobbet som ”IT-Support”, er du velkommen til at kontakte Hans Hermann på tlf. 2618 4844 eller mail. hah@reqt.dk

Processen varetages af konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ReQT Consulting A/S, Karetmagervej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034796

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet