Intern salgspartner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for internt salg og kundeservice og har du erfaring med, at udvikle salg fra en eksisterende kundeportefølje, så er jobbet som salgspartner måske noget for dig.

For vores internationale samarbejdspartner i trekantområdet søger vi en intern salgspartner til et vikariat på ni måneder med mulighed for efterfølgende fastansættelse. 

Virksomheden beskæftiger sig med fremstilling af udstyr til industrien.

I jobbet som salgspartner vil du blive en del af det nordiske team med 10 medarbejdere. Derfor er det vigtigt at du kan kommunikere problemfrit på engelsk. Du skal arbejde med ca. 20% kundeservice og 80% med internt salg. 

Arbejdsopgaverne indeholder:

  • Indkommende kald, mails, ordrehåndteringer og forespørgsler
  • Vækste egen kundeporteføle i samarbejde med KAM
  • Vedligehold af masterdata i CRM
  • Daglig kontakt til supply chain i forhold til koordinering af leverancer

Vi forventer:

  • Du har meget gerne erfaring med salg fra international virksomhed
  • Du er stærk kommunikativt og administrativt
  • Har erfaring med CRM og MS office
  • Kan kommunikere skriftligt og mundtligt på engelsk

Vikariatet vil være med opstart 2. januar. Vi indkalder løbende til samtaler så har det fanget din interesse så skynd dig at ansøge på knappen nedenunder.

Har du spørgsmål til ovenstående er du velkommen til, at kontakte seniorkonsulent Mette Honoré på tlf. 22192060 eller på mail: mho@medarbejderne.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Anders Billes Vej, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947065

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet