BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en dedikeret regnskabsassistent med stærke kompetencer inden for bogholderi og økonomistyring? Har du lyst til at arbejde i en virksomhed med fokus på ansvarlighed, teamwork og udvikling?
Skat Consult ApS søger en Regnskabsassistent, der ønsker at blive en del af et positivt arbejdsmiljø og bidrage til virksomhedens mission om at levere økonomisk overblik til små og mellemstore virksomheder.
Om jobbet
- Som Regnskabsassistent hos Skat Consult ApS bliver du en vigtig del af deres regnskabsteam. Din rolle vil omfatte alt fra at sikre korrekt bogføring og afstemning til selvstændig udarbejdelse af regnskaber og rapporter, eller være indstillet på at blive oplært til dette. Du vil også have mulighed for at arbejde med IT-systemer og formulere præcise og velskrevne dokumenter til deres kunder.
Som en del af Skat Consult ApS vil du opleve et positivt og socialt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Der er en fri og uhøjtidelig omgangstone, og medarbejdere deltager i sociale arrangementer både internt og eksternt. Teamet samarbejder tæt på tværs af opgaver, og alle bidrager til at nå deadlines og hjælper hinanden.
Din faglige profil
Generelt forventes det, at du er regnskabsuddannet, og især fremhæves at du:
- Er uddannet inden for bogholderi og økonomistyring/regnskab
- Har solid erfaring med bogføring og afstemninger
- Udarbejde regnskaber med præcision og nøjagtighed
- Der vil være mulighed for grundig oplæring, hvis du ikke helt er i stand til ovenstående
- Er dygtig til at navigere i IT-systemer
- Taler dansk på modersmålsniveau
Din personlige profil
Udover at du er en teamplayer, der også kan arbejde på egen hånd, er det vigtigt at du interesserer dig for at yde god service, og du har naturligt flair for at etablere og vedligeholde relationer til kunder og samarbejdspartnere.
Det vil også være en stor fordel, hvis du besidder følgende karaktertræk:
- Venlig og imødekommende
- Modig ift. at bede om hjælp og samarbejde
- Åben for forandringer og udvikling
- Nysgerrig på at optimere eksisterende processer og systemer
Dine ansvarsområder
- Sikre korrekt bogføring og afstemninger
- Udarbejde regnskaber og rapporter
- Have en opfølgende og proaktiv kontakt til dine kunder
Virksomheden tilbyder
Skat Consult ApS tilbyder en arbejdsplads og en kultur, der prioriterer trivsel og giver mulighed for både personlig og faglig udvikling. Her vil du arbejde sammen med erfarne kolleger i et dynamisk team. Vi giver dig friheden til at tage ansvar og udforske dine faglige muligheder, samtidig med at du kan drage fordel af vores attraktive arbejdsvilkår og fleksible tilgang. Der er mulighed for hjemmearbejde, hvilket bliver nærmere drøftet under en eventuel samtale.
Vi tilbyder en fast løn og der er mulighed for pensionsordning samt sundhedsforsikring.
IT-kompetencer
Forventede IT-kompetencer, omfatter erfaring med regnskabsprogrammer som E-conomic, Dinero eller lignende.
Du har en solid håndtering af Office-pakken.
Ansøgning
Vi ser frem til at modtage dit omfattende CV samt en motiveret ansøgning.
Hos Human Factor ApS kan du være sikker på fuld fortrolighed, og vi indhenter ikke referencer uden din forudgående viden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interviews, så vi opfordrer dig til at fremsende din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Marie Terkelsen på tlf. 2393 5071. Du er selvfølgelig velkommen til at efterlade en besked på telefonsvareren, så bliver du kontaktet så hurtigt som muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Human Factor ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.elvium.com/da/candidates/sign_up?sign_up_position_id=22769
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897323