Finance Business Partner til Trekantområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret Finance Business Partner til koncernens kontor i Trekantområdet, hvor du vil være omgivet af dygtige og engagerede kolleger. Brænder du for at gøre en forskel og har du erfaring med at arbejde i en international organisation – så har vi jobbet til dig.

Vores forventninger:

Vi lægger stor vægt på din personlighed og har brug for en ildsjæl, der gennem proaktivt og passioneret arbejde løser opgaverne. Du er en ansvarsbevidst og en meget erfaren økonomimedarbejder, der ved, via din erfaring, hvordan du sikrer et højt niveau med retvisende og rettidig rapportering. Du arbejder detaljeret, struktureret og målrettet og er sikker i din kommunikation både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.

Arbejdsopgaver:  

Med direkte reference til koncernens Group CFO er dine primære opgaver:

  • Ansvarlig for driften af virksomhedens daglige bogholderi med hands-on på opgaverne
  • Kontering, bogføring og betalinger
  • Fakturering og debitorhåndtering
  • Månedsafslutning, periodiseringer og afstemninger
  • Optimering af forretningsgange og digitalisering
  • Forberedelse af regnskabsmateriale til revisor i forbindelse med årsregnskab
  • Lønkørsel og tidsregistrering
  • Generelle administrations-, regnskabs- og ad-hoc opgaver

Personprofil:   

  • Du har en økonomiuddannelse og minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling som økonomimedarbejder, bogholder, controller eller lignende i en koncern med udenlandske selskaber
  • Du har både erfaring med den daglige drift såvel som med rapportering og udvikling af proaktiv forretningsinformation til ledelsen
  • Du har gode analytiske færdigheder på operationelt niveau
  • Du har kendskab til leasing 
  • Gode IT-kompetencer
  • Gode kommunikationsevner både på dansk og engelsk

Som person arbejder du helhedsorienteret, er ambitiøs og resultatorienteret og ønsker at deltage i koncernens fortsatte udvikling. Du er positiv, udadvendt og engagerer dig i en aktiv dialog med andre mennesker både internt og eksternt.

Virksomheden tilbyder:  

  • En selvstændig stilling i en international virksomhed
  • En attraktiv lønpakke og vilkår, som matcher dit ansvar og dine kvalifikationer

Yderligere oplysninger/ansøgning:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Frandsen, Skelmose, på tlf 6014 8043 eller kf@skelmose.eu. CV sendes til Kim Frandsen her.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Tiltrædelse: hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skelmose ApS, Porsholtparken, 6740 Bramming

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945240

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet