BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde i en virksomhed, hvor udviklingsmuligheder, ansvarlighed, teamwork og et positivt arbejdsmiljø er i fokus? Så er denne stilling måske noget for dig!
Vi søger en erfaren og dedikeret regnskabsassistent med stærke færdigheder inden for bogholderi og økonomistyring til Skat Consult ApS. Her kan du være med til at skabe et positivt arbejdsmiljø og bidrage til virksomhedens mission om at give små og mellemstore virksomheder et solidt økonomisk overblik.
Dine muligheder
Skat Consult ApS tilbyder en arbejdsplads og en kultur, der prioriterer medarbejdertrivsel, arbejdsglæde og mulighed for både personlig og faglig udvikling. Her vil du arbejde sammen med erfarne kolleger i et dynamisk team, hvor du får frihed til at tage ansvar og udforske dine faglige muligheder, samtidig med at du kan drage fordel af virksomhedens attraktive arbejdsvilkår og fleksible tilgang. Der vil være mulighed for hjemmearbejde i et vist omfang, hvilket vi kan drøfte under en eventuel samtale.
Derudover tilbydes du en fast løn med mulighed for pensionsordning og sundhedsforsikring.
Om jobbet
Som regnskabsassistent hos Skat Consult ApS bliver du en vigtig del af deres regnskabsteam. Din rolle vil omfatte alt fra at sikre korrekt bogføring og afstemning til at assistere med udarbejdelse af regnskaber og rapporter. Du vil også have mulighed for at arbejde med flere regnskabs- og IT-systemer og du kommer til at formulere præcise og velskrevne dokumenter til deres kunder.
Som en del af Skat Consult ApS vil du opleve et positivt og socialt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde og trivsel prioriteres højt. Der er en fri og uhøjtidelig omgangstone, hvor alle deltager i sociale arrangementer både internt og eksternt. Teamet samarbejder tæt på tværs af opgaver, og alle bidrager til at nå deadlines og hjælper hinanden i hverdagen.
Din faglige profil
Du er regnskabsuddannet med nogle års praktisk erfaring, og din baggrund er sandsynligvis at:
- du er en erfaren bogholder, eller
- du er en erfaren regnskabsassistent.
Din erfaring kan du f.eks. have oparbejdet i bogholderiet i en mindre til mellemstor virksomhed, eller evt. fra et revisions- eller regnskabskontor.
Derudover forventes det at du:
- Er uddannet inden for bogholderi og økonomistyring/regnskab.
- Har alsidige regnskabsmæssige kompetencer.
- Har solid erfaring med bogføring og afstemninger.
- Kan udarbejde regnskaber med præcision og nøjagtighed.
- Er dygtig til at navigere i IT-systemer.
- Taler dansk på modersmåls niveau.
Dine ansvarsområder
- Sikre korrekt bogføring og afstemninger.
- Udarbejde regnskaber og rapporter.
- Udvikle og fastholde en opfølgende og proaktiv kontakt til dine kunder.
Din personlige profil
Udover at du er en teamplayer, der også kan arbejde på egen hånd, er det vigtigt at du interesserer dig for at yde god service, og du har naturligt flair for at etablere og vedligeholde relationer til kunder og samarbejdspartnere.
Det vil også være en stor fordel, hvis du besidder følgende karaktertræk:
- Venlig og imødekommende.
- Modig ift. at bede om hjælp og samarbejde.
- Åben for forandringer og udvikling.
- Nysgerrig på at optimere eksisterende processer og systemer.
Ønskede IT-kompetencer
Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med regnskabsprogrammer som f.eks. Dinero, e-conomic eller lignende.
Du er desuden en erfaren bruger af Office-pakken.
Ansøgning
Vi ser frem til at modtage dit uddybende CV samt en motiveret ansøgning - se længere nede hvordan du søger stillingen. Bemærk, at vi løbende indkalder kandidater til interviews, så vi opfordrer dig til at fremsende din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Marie Terkelsen på tlf. 23935071. Læg gerne en besked på telefonsvareren, så bliver du kontaktet så hurtigt som muligt.
Hos Co.& Pagaard ApS kan du være sikker på fuld fortrolighed, og vi indhenter ikke referencer uden din forudgående tilladelse og viden.
Sådan søger du stillingen
Tryk på ansøgerlinket, og send os dit CV og meget gerne en motiveret ansøgning.
Når du klikker på ansøgerlinket, kommer du automatisk over i Co.& Pagaards rekrutteringssystem, hvor dit CV og din ansøgning samt øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet.
VIGTIGT
Du skal anvende denne fremgangsmåde af hensyn til GDPR. Metoden giver dig en langt bedre datasikkerhed og højere beskyttelse af dine personoplysninger.
Ansøgninger modtaget på anden måde, vil ikke blive behandlet, og fremsendt materiale vil blive slettet!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Co.& Pagaard ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103959