BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdsopgaver
- Besvarelse af tekniske henvendelser fra kunder via telefon, e-mail og chat
- Fejlfinding og løsning af tekniske problemer
- Levering af produktrelateret support og vejledning
- Sikre høj kundetilfredshed gennem effektiv kommunikation og problemløsning
- Dokumentation af kundeinteraktioner og supportprocedurer
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med teknisk kundeservice eller support - Mindst 2 år er et krav
- God teknisk forståelse og evne til at lære om komplekse produkter
- Lærenem så du hurtigt kan sættes ind i nye produkter
- Fremragende kommunikations- og problemløsningsfærdigheder
- Evnen til at arbejde selvstændigt såvel som i et team
- Grundlæggende IT-færdigheder og evne til at arbejde med supportsoftware
Personlige kvalifikationer
- Evnen til at sætte sig i kundens sted, forstå deres behov og bekymringer samt levere passende support og løsninger.
- Evnen til at udtrykke sig klart og effektivt, både skriftligt og mundtligt, og etablere gode relationer med kunder og kolleger.
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-KSF-7000".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011234