BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lederpotentiale? Og kunne du tænke dig at blive en del af en virksomhed, hvor der fokus på at skabe engagement hos medarbejderne, salg og gode kundeoplevelser? Så har vi jobbet til dig!
Vores 7-Eleven DSB-butikker ligger i forbindelse med vores togstationer i hele landet. Kunderne er typisk stamkunder, der pendler til og fra arbejde og skal skynde sig at have forfriskninger med til turen.
Som vores nye souschef i DSB 7-Eleven Fredericia station har du mulighed for at gøre en forskel, ved at engagere og motivere medarbejderne til at give kunderne en rigtig god oplevelse.
En vigtig del af din dagligdag er at sparre med medarbejderne, så de yder deres bedste. Du har indflydelse på den daglige drift og mulighed for at sætte dit personlige præg på butikken.
Din hverdag En typisk arbejdsdag starter med, at du møder ind på din vagt. Efter en snak med salgsassistenten, tjekker du, at butikken er driftssikker, og der er de rette varer på hylderne.
Fra butikkens baglokale begynder du at bestille varer, og du tjekker gårsdagens omsætning. Herefter afholder du et kort brief møde med butikschefen, som er din leder og tætteste sparringspartner. Derefter ekspederer du kunderne samtidig med, at du coacher en af salgsassistenterne i salg- og kundeservice.
Efter din pause kontakter du nogle af salgsassistenterne for at få justeret vagtplanen, så butikkens åbningstider er dækket ind.
Inden din vagt slutter, får du fyldt nye varer på hylderne, så medarbejderne på aftenvagten kan møde ind til en salgsklar butik.
En vigtig del af din dagligdag er at motivere og udvikle medarbejdere, så de yder deres absolut bedste. Det sker i tæt samarbejde med butikschefen. Det er også meget vigtigt, at du har fokus på, at butikken ser indbydende ud og lever op til vores butiks- og rengøringsstandard.
Souschef med engagement og viljen til at lykkes For at klare det godt i jobbet, er det vigtigt, at du har den rette arbejdsindstilling, og at du har mulighed for, at stå til rådighed på forskellige tider af døgnet og ugen.
Butikkernes åbningstider er forskellige, men hvad alle vores butikker har til fælles er, at der er plads til alle!
Som person motiveres du af at skabe resultater – både gennem andre og igennem butikkens salgsmål. Med din positive og åbne personlighed motiverer du dine kollegaer og inspirerer dem til at blive endnu bedre.
Du har en vigtig rolle i den daglige drift af butikken, og dette kan i høj grad få indflydelse på din egen hverdag. Af samme årsag er det også vigtigt, at du er fleksibel, god til at planlægge og prioritere dine opgaver, og at du kan bevare overblikket i pressede situationer.
Vi leder efter dig, som har
- erfaring med souschef-rollen eller som leder – og har du stor interesse for at blive leder, men ikke erfaring endnu, hører vi også gerne fra dig
- en solid erfaring fra detailbranchen
Vi tilbyder dig gode ansættelsesvilkår, og en individuel løn efter kvalifikationer og bonusordning forankret i butikkens resultater.
Du får gode personalerabatter på udvalgte produkter, attraktivt medlemskab af Pure Gym, sundhedsforsikring og mulighed for gratis togkort., sundhedsforsikring og mulighed for gratis togkort.
Du har derudover gode muligheder for at deltage i en række lederudviklingsaktiviteter.
Ansøgning Du behøver ikke at lave et CV eller ansøgning. Du skal blot svare på nogle spørgsmål. Som noget ekstra, kan du uploade en lille video, hvor du fortæller om dig selv og din motivation for at søge. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Du søger stillingen via knappen ”Søg jobbet”. Ansøgningsfristen er d. 26. oktober.
Har du spørgsmål til jobbet skal du bare kontakte butikschef Anders Koch Møldrup på ankomoe@dsb.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kort & Godt A/S, Fredericia, Jernbanegade , 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921465