BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar og udvikling samt har en positiv og anerkendende tilgang til alle i huset og arbejdsopgaverne.
Vi ønsker os en engageret medarbejder til aftenvagt, 37 timer, eller efter ønske– med arbejde i lige weekender.
Det er en selvstændig stilling, hvor du er den der kommer til at træffe de sygeplejefaglige beslutninger i akutte situationer. Hvis du er SSA, er det dog efter aftale med udekørende sygeplejerske. Den nye medarbejder skal indgå i vagtplanen sammen med øvrige kolleger.
Om Ulleruphus Plejehjem
Ulleruphus er en selvejende institution, hvor der er en tosproget kultur, da vi har både døve og hørende beboere. Der stilles ikke krav om tegnsprogskundskaber ved ansættelse.
Ulleruphus består af 45 plejeboliger og 46 ældreboliger.
Vores personalesammensætning er bred og består af social og sundhedspersonale, sygeplejersker, husassistenter, aktivitetsmedarbejdere, servicepersonale, køkkenpersonale, pedeller, pædagog og administrativt personale. I alt er vi ca. 65 dedikerede kolleger på Ulleruphus, der ”går sammen”, men ikke nødvendigvis i takt. Vi værdsætter hinandens forskellighed og muligheden for at se tingene fra forskellige perspektiver.
Vi forventer, at du
- er uddannet i forhold til den stilling du søger
- er fagligt velfunderet og nysgerrig
- kan arbejde selvstændigt og struktureret i den daglige opgaveløsning
- er god til at arbejde i kontaktteams omkring den enkelte borger og påtager dig opgaver relateret til dit ansvarsområde
- værdsætter det tværfaglige arbejde og arbejder tværgående
- har fokus på både gruppens og egen udvikling
- er loyal og omsorgsfuld
- har gode samarbejdsevner, er imødekommende, empatisk og stabil
- har flair for IT og gerne kendskab til KMD Nexus, FS3 og FMK
Vi tilbyder
- et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation
- en personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed
- et tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
- kollegial sparring, både i det uformelle og formelle rum med refleksion og beboerfora
- introduktionsforløb
- et arbejdsmiljø, der vægter det fysiske og psykiske arbejdsmiljø og hvor der er ”højt til loftet”
- en arbejdsplads i konstant udvikling
- en dagligdag præget af humor og god omgangstone
- mulighed for faglig udvikling
- en afdeling, der er præget af nærhed og tryghed
- gode arbejdskolleger.
Vil du vide mere
Kontakt centerleder Ea Seeger Hanmann tlf. 4164 0289, mail: ea.hanmann@fredericia.dk eller TR Cathe Poulsen Jensen tlf. 4173 1954.
Har du lyst til at komme ud og se hvor vi bor er du meget velkommen. Du skal blot kontakte Cathe P. Jensen for en aftale.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en stilling på 37 timer.
Tiltrædelse 1. januar 2025, men gerne før eller snarest muligt derefter.
Ansøgningsfrist
20. november 2024.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler den 26. november 2024.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisationsnummer og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Lumbyesvej 28 D, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6132644