Lin's Trading ApS søger fuldtids kontorassitent.
Som kontorassistent bliver du en vigtig del af vores team og bidrager til vores daglige drift. Du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor vi arbejder tæt sammen og sætter en ære i at levere både effektiv og kundeorienteret service.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- besvare telefonopkald og e-mails
- håndtere ordrer og reklamationer
- yde kundesupport via telefon, e-mail eller chat
- assistere med bogføring og fakturering
- varetage lagerstyring og oprette indkøbsordrer
- kontakte til leverandører
Vi søger en person, som:
- Trives i et dynamisk arbejdsmiljø med højt tempo og fokus på samarbejde
- Er struktureret, detaljeorienteret og har gode organisatoriske evner
- Har interesse for økonomi og bogholderi
- Er imødekommende og serviceminded
Uanset om du er nyuddannet eller har erfaring, er det vigtigste for os, at du er motiveret for at blive en del af et dynamisk team, hvor der altid er nye udfordringer.
Er du interesseret i stillingen? Send din ansøgning og CV til yan@akfs.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Lin's Trading ApS, Prangervej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147573