BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at være en central del af at kontoret køre rundt? Som Kontorassistent vil du spille en stor rolle i at diverse vigtige opgaver gennemføres med succes.
Arbejdsopgaver
- Udføre daglige administrative opgaver, herunder korrespondance, fil håndtering og dataindtastning.
- Besvare telefonopkald og håndtere henvendelser fra kunder og samarbejdspartnere.
- Assisterende opgaver i forbindelse med bogføring og regnskab.
- Sikre en effektiv drift af kontoret ved at støtte teamet med diverse opgaver.
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med almindelige kontoropgaver og administration.
- God kommunikationsevne på dansk, både skriftligt og mundtligt.
- Grundlæggende kendskab til MS Office-pakken og andre relevante kontorprogrammer.
Personlige kvalifikationer
- Evnen til at arbejde selvstændigt såvel som i et team.
- Omhyggelig og detaljeorienteret.
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-FVK-7000".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974206