BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du smilende, glad og god til at møde mennesker? Er du selvstændig og nytænkende, og har du idéer til hvordan et moderne sportscafeteria skal fungere, og hvad det skal tilbyde af både klassiske og nye retter til sportsfolk? Så er den ledige stilling som Forpagter af ELBO Hallens nye moderne cafeteria helt sikkert lige noget for dig.
I det helt nye køkken finder du moderne køkkenudstyr, som kan hjælpe dig til at tilberede lige den mad og forplejning til sportsudøvere du drømmer om at servere for dine gæster, som i øvrigt kan nyde din mad i den flotte nyindrettede café, som oser af hygge og velvære.
Hallens bestyrelse, forretningsudvalg og brugere, har en forventning om at menuen kommer til at bestå af de klassiske cafeteriamenuer med burgere, pølser, sodavand, slik osv., men også meget gerne et udvalg af sund mad bestående af f.eks. sandwiches med højere fiberindhold, saftevand uden kunstige tilsætningsstoffer og sukker, samt et lettere udvalg af frugt/grønt, så alle kan få tilfredsstillet deres behov.
Det vil være spændende, hvis du har innovative tanker om "fremtidens sportscafeteria", og vi hører meget gerne om dine tanker.
Ansvarsområder
Du får det fulde ansvar for dit ansvarsområde, som omfatter den daglige drift af cafeteriet i ELBO Hallen, der har ca. 3.000 brugere om ugen. En anden del af dit ansvar, består af udlejning af møde- og selskabslokaler fra 20-500 personer, hvor både private og virksomheder kan booke sig ind og afholde møder, konferencer, fester o.s.v, hvor hallens cafeteria selvfølgelig tilbyder at stå for god mad og drikke, efter kundens ønsker.
Som forpagter, får du desuden ansvaret for:
- Regnskab
- Ledelse
- Drift
- Kundebetjening
- Booking af møde- og festlokaler
Du vil selvfølgelig få hjælp og støtte fra Forretningsudvalget til at komme godt i gang, ligesom der vil være hjælp og støtte til markedsføring og promotion - især i opstartsperioden.
ELBO Hallen tilbyder:
Som forpagter af ELBO Hallens Cafeteria, får du med garanti en spændende og varieret hverdag, hvor du også får en vigtig rolle i lokalsamfundet, ikke mindst fordi ELBO Hallen er samlingspunkt for mange lokale aktiviteter.
Udover muligheden for at udvikle en spændende virksomhed i et nyt og moderne cafeteria og køkken, får du også:
- mulighed for at præge og udvikle dit arbejdsliv
- faglig og personlig udvikling
- gode muligheder for forretnings- og ansvarsudvidelse, eks. via af:
- catering ydelser
- frokostordninger til lokale virksomheder
- madordninger til lokale beboere, f.eks. pensionister
- møder, messer, erhvervsarrangementer m.v.
- og så har du sikkert også selv nogle idéer
- hjælp til rekruttering af medarbejdere
- lempelig etablering
Du får succes når du
- er indstillet på at skabe gode rammer for ELBO Hallens brugere
- er imødekommende og forretningsorienteret
- har gode idéer til udvikling
- er initiativrig
- ikke er bange for at smøge ærmerne op, og tage fat, når det er påkrævet
Overblik og planlægning i et aktivt miljø
Det er af væsentlig betydning, at du har overblik og kan arbejde med struktur og planlægning, da der vil være både planlægning af selskaber, møder, personalevagter og andre aktiviteter.
Du er ”et ordentligt menneske”, der kan lide at have styr på dine ting, og som leder er du motiverende, lyttende og engageret. Det vil være et ”must” at du kan lide at arbejde sammen med unge mennesker.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med hallens bestyrer, så du skal have gode samarbejdsevner, og du skal være i stand til at formidle budskaber på en positiv og engageret måde.
Din faglige baggrund kan være mangeartet
ELBO Hallen har ikke specifikke krav til din faglige baggrund, men det vil selvfølgelig være en fordel, hvis du f.eks. har
- erfaring fra Køkken- eller kantineområdet
- været bestyrer eller forpagter i hotel-, cafeteria- eller restaurationsbranchen
- butiks- eller detailhandelserfaring
- ledelseserfaring
Men frem for alt, så vægtes det højt, at du har lyst til at servicere og møde mennesker i et sportspræget miljø, og at du besidder sund fornuft og en god forretningsmæssig forståelse, og du har den nødvendige forretningsmæssige forståelse til at kunne tage ansvaret for forretningen.
Ansøgningsproces
Vi glæder os til at modtage et fyldestgørende CV samt en motiveret ansøgning fra dig. Human Factor ApS garanterer fuld diskretion og vi indhenter ikke referencer uden dit vidende herom. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview, så skynd dig at sende din ansøgning ved at trykke på ansøgerlinket.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Human Factor ApS, Dannevirkevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.elvium.com/da/candidates/sign_up?sign_up_position_id=19411
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857893