BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar og udvikling og har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdsopgaverne.
Vi ønsker os
- En social og sundhedsassistent/social- og sundhedshjælper i nattevagt, 28 timer om ugen i lige uger, der kan arbejde 7-7 fra mandag til mandag. Det er en vågen nattevagt.
Om Ulleruphus Plejehjem
Ulleruphus er en selvejende institution, hvor der er en tosproget kultur, da vi har både døve og hørende beboere og medarbejdere. Vi stiller ikke krav om tegnsprogskompetencer før ansættelse, men forventer, at du deltager i de kurser, du bliver tilbudt.
Ulleruphus består af 45 plejeboliger hertil er knyttet 46 ældreboliger der også skal have hjælp ved behov.
Vores personalesammensætning er bred og består af social og sundhedspersonale, sygeplejersker, husassistenter, aktivitetsmedarbejdere, servicepersonale, køkkenpersonale, pedel, spirer og administrativt personale. I alt er vi ca. 70 dedikerede kolleger på Ulleruphus der er med til at skabe et godt arbejdsmiljø- Vi værdsætter hinandens forskellighed og muligheden for at se tingene fra forskellige perspektiver.
Vi forventer, at du
- er uddannet SSA/SSH
- er fagligt velfunderet og nysgerrig
- kan arbejde selvstændigt og struktureret i den daglige opgaveløsning
- er god til at arbejde i kontaktteams omkring den enkelte borger og påtager dig opgaver relateret til dit ansvarsområde
- værdsætter det tværfaglige arbejde og arbejder tværgående
- har fokus på både gruppens og egen udvikling
- har gode samarbejdsevner og er imødekommende og stabil
- har flair for IT og gerne kendskab til KMD Nexus, FS3 (SSA)
- er ærlig og pligtopfyldende.
Vi tilbyder
- et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation
- en personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed
- kollegial sparring, både i det uformelle og formelle rum med refleksion og beboerfora
- godt introduktionsforløb
- et arbejdsmiljø, der vægter det fysiske og psykiske arbejdsmiljø og hvor der er ”højt til loftet”
- en arbejdsplads i konstant udvikling
- en dagligdag præget af humor og god omgangstone
- mulighed for faglig udvikling
- en afdeling, der er præget af nærhed og tryghed
- gode arbejdskolleger
- fast kollega i nv
- personale- og sparringsmøder.
Vil du vide mere
Kontakt centerleder Ea Seeger Hanmann, 4164 0289, ea.hanmann@fredericia.dk eller TR Cathe Poulsen Jensen, 4173 1954.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Tiltrædelse 1. juni 2024.
Ansættelsessamtaler
Forventes afholdt den 24. april 2024.
Ansøgningsfrist
17. april 2024.
Send ansøgning online
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning, eksamensbevis, autorisations nr. samt relevante erfaringsbilag online. Læs mere om onlineansøgning via www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Lumbyesvej 28 D, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017488