Detalje orienteret bogholder søges til virksomhed i Fredericia

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som bogholder vil du være ansvarlig for daglige transaktioner, lønadministration og månedsafslutning, herunder afstemninger og udarbejdelse af årsregnskab. Du vil også være involveret i overvågning af likviditet, opdatering af økonomiske systemer og yde støtte til andre funktioner i finansafdelingen. Med din erfaring og detaljeorienterede tilgang vil du bidrage til virksomhedens fortsatte vækst og udvikling.


Arbejdsopgaver

  • Bogføring af daglige transaktioner, herunder kreditor- og debitorindbetalinger, fakturering og bankafstemninger
  • Håndtering af løn- og personaleadministration, herunder tidsregistrering og lønbogføring
  • Måneds- og årsafslutning, herunder afstemninger og udarbejdelse af årsregnskab
  • Overvågning og styring af likviditet og likviditetsprognoser
  • Opdatering og vedligeholdelse af vores økonomiske systemer og processer
  • Assisterende funktioner til den øvrige finansafdeling


Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for bogholderi eller regnskab
  • Mindst 3 års erfaring som bogholder eller i en lignende rolle
  • God forståelse for regnskabsprincipper og -procedurer
  • Erfaring med økonomiske systemer og software (fx Navision, SAP eller lignende)
  • Godt kendskab til Microsoft Office-pakken, især Excel


Personlige kvalifikationer

  • God kommunikationsevne og evne til at samarbejde med andre afdelinger og eksterne interessenter
  • Stærk sans for detaljer og evne til at arbejde nøjagtigt og struktureret


Ansøg nu

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam gennem mail Cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-BHF-7000".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988823

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet