Customer Relation Manager med indkøbsbaggrund

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliver du motiveret af et job med tætte relationer og et forhandlingsarbejde hvor det handler om at få enderne til at mødes?  Så har du nu en unik mulighed for at medvirke til den yderligere vækst i ARCTIC a/s.

Du vil blive en vigtig del af teamet, som driver vores agent forretning til de største detail kæder.

Giv forbrugeren den bedste søvn
ARCTIC har siden 1987 dyrket sin niche og tilbyder i dag et bredt udvalg af produkter til soveværelset og boligen. I samarbejde med vores mangeårige leverandører hovedsagelig i Asien tilbyder vi vores kunder specifikke løsninger og koncepter enten som private label eller vores egne brands.

Som CRM består dine primære ansvarsområder af følgende:

  • Sikre produkter lever op til gældende krav fra såvel kunde som samfund
  • Leverandørkontakt samt leverandørforhandlinger
  • Kontakt med kunder og producent omkring ordre status
  • Optimere interne arbejdsgange
  • Produktudvikling til de forskellige kategorier i detailkæderne
  • Deltage på licitationer
  • CSR

Virksomhedens domicil i Middelfart bliver din base, hvor du fra dag ét får en vigtig strategisk nøglerolle. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer i teamet. Årligt skal du forvente 10-15 rejsedage i forbindelse med kunde- og leverandør besøg i Europa og Østen.

Du er vant til at forhandle på både salgs- og indkøbssiden og i kombination med din forståelse for det gode købmandskab er du i stand til at lukke aftaler i alle partners interesser.

Du har erfaring med international handel og gerne tekstiler. Du er team player, jordnær og prioriterer hands-on i hverdagen.  

Vi forestiller os du har følgende kvalifikationer.

  • Du er en positiv, udadvendt og empatisk person
  • Du holder det du lover, er vedholdende når det kræves og så evner du at arbejde systematisk med arbejdsopgaverne
  • Relevant kommerciel uddannelse samt flydende engelsk i skrift og tale og hvis du kan et 3. sprog vil det kun være en fordel
  • Du er struktureret

Rollebevidst tekstilproducent
ARCTIC a/s er en selvstændig, familieejet virksomhed, der gennem fremdrift og innovation vil være den bedste leverandør i Skandinavien inden for salg og udvikling af boligtekstiler. Virksomhedens byggesten er tillid og samarbejde, hvilket betyder, at virksomheden har meget tætte relationer til kunder og leverandører.

Alle virksomhedens aktiviteter tager udgangspunkt i ansvarlighed overfor miljø, mennesker og natur. Derfor har virksomheden anerkendte certificeringer som GOTS, GRS, ÖKO-TEX, BSCI, DOWNPASS og Woolmark.

Som vores nye medarbejder bliver du en del af en virksomhed, der er meget åben overfor nye idéer og forretningsmuligheder. Læs mere om ARCTIC a/s på vores hjemmeside www.nightandday.dk

Send venligst din ansøgning og CV til Michael@arctic-as.dk  

Tiltrædelse snarest muligt. Hvis du skulle have spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Michael Christensen på 64 41 41 52.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ARCTIC A/S, Stensgårdvej, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: michael@arctic-as.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839401

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet