BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har travlt på vores kontor i Taulov og Maimburg Servicecenter søger derfor en dygtig medarbejder til at varetage vores bogholderi (32-37 timer).
Maimburg Servicecenter A/S er en virksomhed med mere end 50 års erfaring og kompetencer inden for områderne transport med trækker og veksellad, værkstedsaktiviteter med synsklargøring, presenningsarbejde, service og reparationer samt vaskehal.
Vores team består af ca. 42 kompetente, kvalitetsbevidste og serviceorienterede medarbejdere, der alle sætter kundetilfredshed først.
Jobbet vil bestå i:
- Afstemninger
- Løn administration
- Debitor/kreditor styring
- Finansbogføring
- Moms
- Årsregnskab til revisor
- Ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du:
- Har erfaring fra lignende stilling
- Kan arbejde struktureret og er god til at overholde deadlines
- Har et godt overblik og kan bevare roen i stressede situationer
- Kan samarbejde
- Har et godt IT-kendskab, eventuelt Uniconta.
- Bidrager med positivt humør
Vi tilbyder en spændende, fast stilling i en travl virksomhed med gode kollegaer. Vi er i 2022 overgået til Uniconta og Intempus tidsregistrering, og er stadig i gang med en fortsat optimering af administrationen. Så det vil være en fordel hvis du er proaktiv og har lyst til at være med til at fortsætte vores rejse.
Lyder det som noget for dig?
Send os din ansøgning på transport@maimburg.dk, vi behandler ansøgningerne fortroligt og afholder samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MAIMBURG SERVICECENTER A/S, Eske Hedegårds Vej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5945078