BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du ”hænderne skruet rigtigt på” og lyst til at arbejde et sted, hvor du får mulighed for varierende arbejdsopgaver og tæt kontakt til både borgere og kollegaer?
Så er du måske den tekniske servicemedarbejder, vi søger til Hjælpemiddeldepotet i Fredericia Kommune.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt. Derudover har vi brug for en vikar i op til 6 måneder, også på 37 timer ugentligt. Arbejdsopgaverne er de samme i begge stillinger.
Opgaverne i Hjælpemiddeldepotet inkluderer service af hjælpemidler
Hjælpemiddeldepotet er en del af Hjælpemidler & Kommunikation. I Hjælpemidler og Kommunikation er der ansat cirka 40 medarbejdere, hvoraf 9 arbejder i depotet. Afdelingen har til opgave at bevilge alle typer hjælpemidler til borgere med funktionsnedsættelse.
Opgaverne i depotet omfatter at levere, hente, rengøre og reparere hjælpemidler i tæt kontakt med borgere og sagsbehandlende terapeuter.
Du vil opleve, at borgernes behov er omdrejningspunkt for al indsats i Fredericia Kommune, og at der er stort fokus på det tværfaglige samarbejde. Derudover er der gode muligheder for medarbejderindflydelse og kompetenceudvikling efter behov.
Dine arbejdsopgaver
- Udbringning og afhentning af hjælpemidler hos borgere.
- Lager- og logistikopgaver, herunder plukning af ordrer til udbringning.
- Mindre reparationer af hjælpemidler på depotet og i borgernes hjem.
- Samarbejde med terapeuter om tilretninger af hjælpemidler.
- Kontakt til borgere i forbindelse med udbringning og ved direkte henvendelse på depotet.
- Rengøring og vask af hjælpemidler.
- Diverse forefaldende depotopgaver.
Vi forventer, at du
- har en høj grad af teknisk snilde- en baggrund som håndværker er en fordel.
- har lyst til at samarbejde med ældre borgere og borgere med handicap.
- kan arbejde selvstændigt og struktureret samt er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og forandringer.
- har en god fysik, der kan klare fysisk krævende arbejde.
- har grundlæggende IT-kendskab og evner/lyst til at arbejde med IT.
- har kørekort (B)
- har et godt humør og er venlig og imødekommende.
- kendskab til KMD Nexus Sundhedslogistik er en fordel.
Vi kan tilbyde
- et spændende og udfordrende job med tæt samarbejde med kollegaer, borgere og tværfaglige samarbejdspartnere.
- et alsidigt arbejdsområde med fokus på udvikling af både arbejdsfelt og medarbejdere.
- god introduktion og oplæring i arbejdsopgaverne.
Vil du vide mere
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Hjælpemidler & Kommunikation;
- Teamleder Peter Andersen 2085 5105.
- Stedfortrædende leder Helle Tiedemann, 2096 8398.
- Teknisk servicemedarbejder Klaus Lind Eriksen, 2085 5103.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om to fuldtidsstillinger – en fast og et vikariat i en periode op til 6 måneder.
Tiltrædelse i den faste stilling: hurtigst muligt og senest 1. januar 2025.
Tiltrædelse i vikariatet: efter aftale.
Din arbejdsplads er i Fredericia Sundhedshus, Dronningensgade 97, 7000 Fredericia.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 21. november 2024 om formiddagen.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
Ansøgningsfrist
18. november 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Dronningensgade 97, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6144828