Bliv en del af Bring's team til Black Friday og juleperioden med fleksible arbejdstider og god løn

Profilbillede
dato

Bliv en del af et dynamisk team i årets mest travle periode: Black Friday og jul!

Black Friday nærmer sig, og som en del af teamet vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at Bring når deres daglige mål. Hverdagen byder på fartfyldte opgaver, hvor du sammen med dine kolleger løfter i flok. Derfor er det vigtigt, at du er fleksibel og klar til at tage fat på forskellige typer arbejdsopgaver. Præcision og fokus er nøgleord hos Bring, og det bliver din opgave at opretholde disse standarder.

Dine primære arbejdsopgaver kan variere fra sortering af pakker fra pakkebånd over i pakkebure, håndtering af returvarer, modtage og viderebehandle pakker mv. Du kan også blive tildelt andre ad hoc-opgaver. Din indsats vil være afgørende for, at Brings kunder får en god oplevelse.

Bring tilbyder en arbejdsplads, der er professionel, motiverende og uformel, med en stærk følelse af fællesskab.

Din profil

For at blive en del af teamet hos Bring ser vi gerne, at du arbejder grundigt og har sans for orden. Du trives med rutineprægede opgaver og kan bevare overblikket, selv i et højt tempo. Det er en forudsætning, at du kan arbejde mindst 3 dage om ugen, i ugerne 46 til og med uge 52. Hvis du er frisk på flere timer, er der selvfølgelig mulighed for det. Dine vagter vil være et mix af bookede vagter og tilkaldevagter.

Vi leder efter medarbejdere, der er ansvarsbevidste og selvstændige. Erfaring er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er, at du trives med et højt arbejdstempo, og at din energi og gåpåmod skinner igennem.

Vi ser gerne, at du:

  • Trives med en fysisk og aktiv arbejdsdag.
  • Er stabil og møder til tiden.
  • Er pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.

Arbejdstiderne er fordelt på dag-, eftermiddag/aften- og nathold.

Løn

Timeløn 163,85,-. I tidsrummet 18.00 – 06.00 betales et tillæg på kr. 45,85,- pr. time.

Arbejder du i weekenden i tidsrummet lørdag kl. 14.00 – mandag kl. 06.00 betales et tillæg på 96,18,- pr. time.

Opstart

Kandidater, der matcher stillingen, inviteres til informationsmøde, dato aftales nærmere. Opstart forventes i ugerne 46+47+48.

Skal du med på holdet?

Vi afholder løbende samtaler og har hurtig opstart, så send din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (8-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Dtc Torvet, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125903

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet