Er du kendt for dit store servicegen og evne til at bevare overblikket? Trives du i en alsidig hverdag med en bred vifte af opgaver og en stor kontaktflade?
Administrativ generalist
Som administrativ medarbejder hos Forstas, vil du spille en vigtig rolle i at supportere Forstas fem afdelinger med administrative opgaver inden for økonomistyring, løn, kvalitetssikring og planlægning. Derudover er der en række alsidige opgaver, som helt sikkert vil gøre, at du oplever mangfoldighed i opgaverne og en alsidig hverdag, som vi undervejs vil hjælpe dig med at prioritere.
Du bliver det daglige omdrejningspunkt i en lang række opgaver og yder generel support til vores entreprise- og afdelingsledere i hele landet.
Du vil blive fysisk tilknyttet en af vores fem afdelinger, som består af vores hovedkontor i Fredericia og fire øvrige afdelinger, som er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve. (Oplæring forventes at ske i enten Fredericia, Aarhus eller Greve).
Dine ansvarsområder spænder bredt, så stillingen er ideel for dig, som trives med mange forskellige arbejdsopgaver.
Eksempelvis:
- Bogføring af ind- og udgående fakturaer
- Ajourføring af anlægskartotek
- Fakturering, time- og sagsregnskab
- Løbende lettere analyse- og skriveopgaver i form af beslutningsoplæg, referater m.v.
- Generel support, f.eks. understøttelse ved planlægning af sociale arrangementer og møder i afdelingen
- Supportere med indkøb til entrepriseledere og afdelingen
- Hjælpe entreprise- og afdelingsleder med overblik på vores igangværende sager med f.eks. aftalesedler, tidsplaner, leverandørkontrakter mm.
Eller sagt med andre ord: Din opgave bliver at hjælpe entreprise- og afdelingsledere "væk fra skærmen", så de kan bruge deres tid sammen med vores medarbejdere og vores kunder.
Om dig
Vi vil værdsætte, at du har en økonomisk- eller administrativ uddannelsesretning og baggrund eller erfaring inden for området.
Rollen kræver et godt kendskab til MS Office-pakken, herunder Word, Excel og Outlook, ligesom du forventes at kunne tilegne dig den nødvendige erfaring med vores projekt-, HR-, KS- og økonomistyringssystemer.
Som person er du i stand til at bevare overblikket samtidig med, at du er opmærksom på de vigtige detaljer, når opgaven kræver det. Du er fleksibel i din tilgang og evner at håndtere forskelligartede opgaver i et dynamisk miljø.
Vi lægger stor vægt på dine kommunikative evner, din strukturerede måde at være på og dit konstruktive, imødekommende mindset for at sikre det gode samarbejde.
Vores kultur er vigtig for os, og du skal kunne se dig selv være en del af en værdidrevet organisation og være bevidst om, at du er en vigtig ambassadør for os, både internt og eksternt.
Det, du kan forvente af os
Forstas er en veldrevet virksomhed med høj faglighed, hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelinger med både ressourcer, viden og erfaring.
Vi er en landsdækkende entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed, der primært arbejder for offentlige bygherrer, kommuner, Vejdirektoratet, Banedanmark og forsyningsselskaber. Vores hovedkontor er beliggende i Fredericia. Vores øvrige afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve.
Som medarbejder vil du opleve en stor grad af frihed og medbestemmelse i hverdagen. Vores afdelinger har en flad struktur, hvor alle har selvstændig beslutningskompetence. Den effektive struktur er en forudsætning for, at vi kan være handlekraftige og give både vores kunder og medarbejdere det, de forventer – og gerne mere til.
Vi har et stærkt sammenhold og et godt fællesskab på tværs af afdelinger. Vi fokuserer på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og ikke mindst med mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt.
Vi prioriterer at finde de rigtige mennesker, som vi kan skabe et langvarigt samarbejde med, og hvormed vi i fællesskab kan udvikle både virksomheden og os selv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e1926d19-0f67-4179-b8fa-411b9077004b