BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en administrativ medarbejder i en fast stilling 30-37 timer fra 1. januar 2025.
Familie & Sundhedsfremme
Består af fem afdelinger: Familie, unge og handicaprådgivningen, Sundhedsplejen, Børnetandplejen, Den specialiserende udførerenhed (Familie & Ungdomscentret) og Administrationen. Den ledige stilling er i afdelingen Administrationen, som understøtter alle afdelinger. Fysisk er personalet ikke placeret samlet, de er placeret i den afdeling, de understøtter. Der refereres dog til en fælles leder for administrationen.
Den ledige stilling vil fysisk placeres i og understøtte Familie & Ungdomscentret
Familie & Ungdomscentret er den kommunale foranstaltningsenhed i Fredericia Kommune. Vi forestår en lang række lokale behandlingstilbud og indsatser til børn og unge i alderen 0-23 år og deres forældre.
Familie & Ungdomscentret består af 4 afdelinger og har 75 medarbejdere, primært pædagoger, der alle er meget dedikerede til deres arbejde. Ud over huset på Vejlevej 14 har vi afdelingerne Nymarkshuset, Nymarkshjemmet og Fuglebakken. Nymarkshuset, Nymarkshjemmet og Fuglebakken er forholdsvis nyopstartede pædagogiske tilbud, hvor vi tilbyder døgnaflastning og fast ophold til børn og unge. Tilbuddene har åbent i både hverdage og weekender.
I Familie & Ungdomscentret har vi ambitioner på vores familiers vegne, og vi er drevet af et ønske om at understøtte familierne i at leve et selvstændigt liv også når, udgangspunktet kan være svært.
Vi kan mærke og se, at vi gør en forskel for den enkelte og for samfundet og det skaber stolthed og motivation. Vi insisterer på høj faglighed også, når vi har travlt. Vi fokuserer på at arbejde i et stærkt tværfagligt fællesskab, som vokser af, at vi alle byder ind med hver vores specialiserede faglighed.
Om jobbet
Vi søger en dygtig og empatisk medarbejder, der kan være med til at understøtte arbejdet omkring de børn, unge og deres familier i Fredericia Kommune, som vi arbejder med i Familie & Ungdomscentret. En administrativ medarbejder, der selvstændigt kan varetage almene administrative opgaver.
Du skal have lyst til at arbejde med den daglige drift og være bevidst om, at du er med til at gøre en forskel for alle, der arbejder i eller besøger vores hus.
I samarbejde med nuværende administrative medarbejder kan opgaverne blandt andet være almindelige daglige driftsopgaver som bogføringer i KMD Opus, lønindberetninger, indkøb, ferieplanlægning, oprette vores indsatser i vores afregningssystem og personaleadministration.
Vi arbejder i fagsystemer som KMD Opus, eDoc, SOFUS, SOFUS match, SOFUS dagbog og Pecunia. Kendskab til disse systemer er en fordel – men ikke altafgørende.
Familie & Ungdomscentret leverer indsatser til primært myndighed i en såkaldt BUM model, det betyder, at ressourcekapacitet og økonomisk overblik er et stort kerneområde.
Hvem er du?
- Du trives i en hverdag, der er omskiftelig og hvor ikke to dage er ens
- Du fremstår med tydelighed, tilgængelighed og åbenhed
- Du har flair for at arbejde i IT systemer
- Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Kontoruddannet i offentlig administration.
Vi kan tilbyde
- En spændende, givende og meningsfuld arbejdsplads med en positiv tilgang
- Høj faglighed hos medarbejdere og samarbejdspartnere
- En plads i et team, der arbejder for at skabe et stærkt og ambitiøst udførerhus
- Kollegialt fællesskab, hvor alle tager ansvar både fagligt og socialt.
Vil du vide mere
Er du velkommen til at kontakte centerleder Jette Brandt Lange, 7210 5953, mail: jette.lange@fredericia.dk eller administrativ medarbejder Rikke Heidemann Erbs, 6192 3221, mail: rikke.erbs@fredericia.dk
Løn og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune indhenter børneattest på medarbejdere der som led i udførelsen af deres opgaver færdes fast blandt børn under 15 år og derved har mulighed for at opnå direkte kontakt med disse børn.
Der er tale om en nyoprettet fast stilling på mellem 30 og 37 timer ugentligt.
Tiltrædelse 1. januar 2025 eller efter aftale.
Ansættelsessamtaler
Forventes afholdt den 26. november 2024.
Ansøgningsfrist
20. november 2024.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online. Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Gothersgade 20 B, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142795