BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I denne stilling vil du have ansvaret for personaleledelse af cirka 25 medarbejdere. Dine opgaver omfatter desuden ledelse af planlæggerkontoret samt koordinering af de praktiske hverdagsopgaver. Derudover vil du stå for vagtplanlægning for det ene team husassistenter samt sygeplejerskegruppen.
Distrikt 3 består af 62 medarbejdere fordelt på to dagteams og et aftenteam
Personalegruppen består af SSH’ere, SSA’er, husassistenter, sygeplejersker og en fysioterapeut. Planlæggerteamet tæller to fuldtids- og en deltidsplanlægger i forhold til servicelovsydelser og en planlægger, der visiterer til sundhedslovsydelser.
Vi lægger vægt på høj faglighed, fællesskab og ordentlighed. Vi arbejder rehabiliterende og stræber efter fortsat at udvikle det tværprofessionelt samarbejde med hele kommunen samt arbejde på tværs af forskellige sektorer.
Pejlemærker
I Fredericia Kommune har vi et fælles ledelses- og medarbejdergrundlag med tre pejlemærker: Vi gør det for Fredericia – Vi gør det i fællesskab – Vi gør det ordentligt. Sammen vægter vi et godt arbejdsmiljø såvel fysisk som psykisk.
Vi forventer, at du
- har baggrund som f.eks. social- og sundhedsassistent eller anden social- og sundhedsfaglig uddannelse.
- kan håndtere mange forskelligartede opgaver i hverdagen
- udarbejder vagtplaner med høj grad af fleksibilitet til glæde for medarbejderne
- kan lytte og viser interesse for alle medarbejdere og er i kontinuerlig tæt dialog
- er et engageret menneske, som bidrager til god stemning og god arbejdskultur
- understøtte medarbejderne bedst muligt i pleje og omsorg for borgerne
- er villig til at påtage lederrollen og sammen med distriktslederen sætte nye mål og holde kursen
- samarbejder med distriktslederen i forhold til den daglige drift og faglig ledelse
- har sans for – i tæt samarbejde med distriktsleder- at deltage i økonomistyring inden for de givne ramme
- har fokus på udvikling af ledelsesopgaver og kompetencer
- kan genkende dig selv i vores værdier.
Vil du vide mere
Kontakt distriktsleder Dorte Sørensen Tungelund, 4138 0353.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en fuldtidsstilling. Du møder typisk samtidig med planlæggerne kl. 06:30.
Tiltrædelse efter aftale.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 8. maj 2024.
Kandidater, der inviteres til samtale, vil blive kontaktet pr. telefon 6. maj 2024 efter kl. 12.00.
Ansøgningsfrist
6. maj 2024, kl. 12.00.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisationsnummer og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Lundingsvej 17, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033912