Administrative medarbejdere med gode samarbejdsevner til Insolvens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for administrative opgaver, og vil du være med til at understøtte inddrivelse af gæld til det offentlige? Er du udadvendt, samarbejdsorienteret og har du et personligt drive, hvor du ikke er bange for nye udfordringer? Så er du måske vores nye kollega.

I Gældsstyrelsen har vi flere specialiserede områder, og insolvens er ét af dem. Vores sagsbehandlere på insolvensområdet arbejder med store sagsporteføljer, og vi søger derfor en administrativ profil, som kan og vil understøtte sagsbehandlerne og den generelle opgaveløsning på området.

Udviklende arbejde med en bred pallette af opgaver
Som vores nye administrative kollega får du et spændende og udviklende job i en dynamisk enhed, der håndterer sager med stort samfundsmæssigt fokus. Opgaverne kræver generelt, at du er struktureret, har god ordenssans, gode skriveevner og en høj grad af ansvarsbevidsthed.

Du vil få et stort ansvar i håndteringen af vores elektroniske post. Vi modtager dagligt mange forskellige typer af sagsrelaterede henvendelser på tværs af opgaverne i Insolvens. Her vil det være din opgave, at sikre øjeblikkelig håndtering eller korrekt videreformidling til sagsbehandlere på specifikke opgaver. I begrænset omfang kræver opgaven telefonbetjening, hvorfor det er vigtigt, at du trygt kan føre en professionel samtale som repræsentant for Gældsstyrelsen.

Derudover vil du bidrage til forskellige administrative opgaver i enheden, hvor du vil have kontakt med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Kvalitetsbevidst, udadvendt og serviceminded profil
Vi leder efter dig, som er udadvendt, fagligt engageret og har et højt service- og kvalitetsniveau, som dine kolleger nyder godt af. Du har erfaring med administrativt arbejde i det offentlige eller har opnået administrativ erhvervserfaring på anden vis.

For at trives og lykkes i stillingen er det vigtigt, at du:

  • Har fokus på kvalitet, ordentlighed og effektivitet
  • Har gode skriftlige kommunikationsfærdigheder
  • Har lysten og evnen til hurtigt at tilegne dig ny viden. Opgaverne kræver generelt bred faglig indsigt, men kan også variere, og dermed kræve et andet eller øget fagligt vidensniveau
  • Arbejder selvstændigt og udviser initiativ; bl.a. ved aktivt at søge samarbejde med dine kolleger
  • Kan anvende Microsoft Office, og har flair for IT generelt, da opgaverne løses i forskellige sagsbehandlingssystemer
Bliv en del af et team, hvor kollegial sparring er drivkraft for en god opgaveløsning
Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en varierende hverdag, der kan byde på udfordringer i varetagelsen af vores opgaver. Det er derfor nødvendigt, at vi hjælper hinanden på tværs af opgaverne, hvis situationen kræver det.

Sammen arbejder vi mod fælles mål, og har blik for hinandens styrker og kompetencer. Vi er ambitiøse, tager ansvar og søger gerne nye løsninger. Det gør vi, samtidig med at vi dyrker arbejdsglæden. Vi er et hold, og du får kolleger, der bakker dig op.

Vi har stor interesse i, at du er tryg i din opgaveløsning og varetager opgaverne bedst muligt. Derfor giver vi dig naturligvis den nødvendige onboarding, løbende opfølgning og sparring via 1:1 samtaler og mulighed for at vedligeholde og udvikle viden og kompetencer.

Kan du se dig selv, som en del af Gældsstyrelsen, så tøv ikke med at søge – vi har brug for dig.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 1. september 2023.

Vi forventer at afholde samtaler den 11., 12. eller 13. september 2023. Ansættelse sker pr. 1. november 2023 eller efter aftale.

Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Anders Sims-Nielsen på telefonnummer 7238 4144.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Forud for ansættelse i Gældsstyrelsen foretages altid restancetjek for så vidt angår gæld til det offentlige.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Teglgårdsparken 19 eller 99, 5500 Middelfart.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 19, Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171417&DepartmentId=9412&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890113

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet