BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at sikre et godt administrativt driftsgrundlag for skolen med ansvar for økonomi og budget? Arbejder du struktureret og systematisk med planlægning og opfølgning og trives du i et ledelsesteam, hvor vi arbejder sammen om at skabe den bedste skole for vores elever? Så vil vi rigtig gerne i kontakt med dig.
Frederiksodde Skole søger en administrativ leder, der brænder for at arbejde struktureret og systematisk med administrative driftsopgaver, skoleudvikling og personaleledelse.
Som administrativ leder er du med til at sikre, at skolens samlede økonomi og daglige drift kører stabilt, men også, at der er gennemsigtighed og overblik for de enkelte afdelingers økonomi
Du bliver nærmeste leder for skolens administration og teknisk service personale og bliver ansvarlig for budget, økonomistyring, lønadministration samt skolens driftsopgaver.
Dine arbejdsopgaver
- Have overblik over afregning for skolens elever i tæt samarbejde med forvaltning og de øvrige distrikters administrationer.
- Organisering af personalets arbejdstid, herunder arbejde i det administrative program TRIO, hvor der udarbejdes opgaveoversigter og årsopgørelser. Dette i tæt samarbejde med øvrige afdelingslederne.
- IT – indkøb, sikkerhed o.a.
- Administrativ planlægning og afvikling af afgangsprøver sammen med afdelingsledere.
- Ansvarlig for skoleårets planlægning i samarbejde med det øvrige ledelsesteam
- Samarbejde med de øvrige administrative ledere i distrikterne.
Dine faglige kvalifikationer
- Ledelseserfaring fra skoleverdenen – og gerne en lederuddannelse eller lyst til at tage en.
- Uddannelse/erfaring indenfor administration og økonomistyring.
- Godt IT-kendskab.
Dine personlige kvalifikationer
- Du arbejder struktureret og har et godt overblik.
- Du tager initiativ og er ansvarlig i opgaveløsningen.
- Du har flair for systematik og opfølgning.
- Du er en konstruktiv teamspiller.
- Du lægger vægt på ordentlighed i opgaveløsningen.
Vi tilbyder dig
- Et tillidsfuldt samarbejde i et ambitiøst ledelsesteam, hvor du ikke står alene om opgaven.
- Vi har fokus på en samlet indsats til gavn for elevernes læring og trivsel.
- Kontakt og samarbejde med mange interne og eksterne samarbejdspartnere
- Spændende faglige ledelsesopgaver, der kombinerer personaleledelse og administrative driftsopgaver.
- En dygtig medarbejdergruppe med et stærkt kollegialt fællesskab, der arbejder positivt og professionelt ind i hverdagen.
- En forældregruppe med stor opbakning til skolen.
- Skønne unger fra 0. – 10. klasse.
- En velfungerende skole og fritidsdel, hvor der lægges vægt på både faglig og social trivsel hele dagen.
Frederiksodde Skole er Fredericia Kommunes specialskoletilbud
Vi har cirka 250 elever og 150 ansatte fordelt på tre matrikler og fire afdelinger. Specialskolen er kommunens samlede tilbud til elever med en bred vifte af forskellige behov.
Det samlede ledelsesteam består af en distriktsskoleleder, tre pædagogiske afdelingsledere, to pædagogiske fritidsledere og en administrativ afdelingsleder. Vi vægter det ligeværdige og tværprofessionelle samarbejde mellem alle personalegrupper meget højt.
I de foregående år har vi arbejdet med at omsætte fælles mission, vision og værdisæt for specialområdet med udgangspunkt i begrebet Livsduelighed og efterfølgende vores fælles lærings- og børnesyn. Læs mere på: https://frederiksoddeskole.aula.dk/
Vil vide mere
Kontakt distriktsskoleleder Anders Nielsen, 2553 2376 og evt. aftale et besøg på skolen.
Send gerne en SMS, og du bliver kontaktet hurtigst muligt.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune indhenter desuden børneattest for medarbejdere, der som led i udførelsen af deres arbejdsopgaver færdes fast blandt børn under 15 år, og som derved har mulighed for at opnå direkte kontakt med børn under 15 år.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en fuldtidsstilling.
Tiltrædelse 1. juni 2024.
Ansøgningsfrist
1. april 2024.
Ansættelsessamtaler
1. samtalerunde 11. april 2024 fra kl. 15.00.
2. samtalerunde 22. april 2024 fra kl. 14.00.
Kandidater, der inviteres til samtale, vil blive kontaktet telefonisk og pr. mail.
Kandidater, der går videre til 2. samtale, skal forvente at gennemføre en personprofil samt besvare en case.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Ullerupdalvej 10 A, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010679