ADMINISTRATIV KOORDINATOR

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ Koordinator til Bureau Vertias

 

Er du på jagt efter nye udfordringer, og kan du se dig selv som del af en stor international virksomhed, hvor fagligheden er i føresædet, men du samtidigt har gode kollegaer at spare med? Hos Bureau Veritas søger vi en serviceminded, engageret og ikke mindst detalijereorienteret og struktureret Administrativ Koordinator. Skal det være dig?

 

Om jobbet
 

Som Administrativ Koordinator i Bureau Veritas vil du blive en del af vores back office afdeling, der supporterer en række af vores forretningsområder, hvor du vil beskæftige dig med planlægning og koordinering af vores mange aktiviteter i både ind- og udland, oprettelse af tilbud, fakturering, rapportgennemlæsning og mange andre spændende administrative opgaver. Du vil indtræde i en rolle som er essentiel i den daglige drift i en nystruktureret afdeling, der herved giver dig mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne.
 

Derfor er vi på udkig efter dig, som brænder for at arbejde med administration, og syntes det er fedt, at dagligdagen både byder på opgaver, der skal løses her og nu, opgaver hvor du skal finde løsninger, men også opgaver, som kører efter fastlagte procedurer. Har du erfaring med og lyst til at arbejde med projekt eller key account koordinering, vil det være et plus, men det er ikke et krav.
 

Hos Bureau Veritas vil du få en spændende stilling, hvor du har mulighed for at udvikle dig professionelt, fagligt og personligt. Du vil modtage relevant træning og få den hjælp du har behov for, indtil du selvstændigt er klar til at løse afdelingens opgaver. Dine kollegaer på tværs af organisationen står også altid klar med hjælp og sparring.

 

Hvad vil gøre dig successfuld hos Bureau Veritas?


Vi er på udkig efter en kollega med en baggrund og erfaring inden for administration, som motiveres af at yde en ekstra service overfor vores kunder, såvel som internt i huset. Derudover søger vi en proaktiv og problemløsningsorienteret kollega, som kan tilpasse sig at arbejde både selvstændigt og i samarbejde med resten af virksomheden.

 

Derfor leder vi efter dig, som:
 

o Er serviceorienteret

o Har flair og interesse for backoffice opgaver

o Kan begå dig på både dansk og engelsk
 

Kvalitet er et af forretningens nøgleord, og det er vi bevidste om i alt, hvad vi laver. Derfor ønsker vi, at du har sans for detaljer og arbejdsmoral for at levere høj kvalitet. Frem for alt værdsætter vi evnen til at tage ansvar og lede en opgave fra A-Z.

 

Velkommen til Bureau Veritas Danmark
 

Med et af verdens stærkeste brands i ryggen får du muligheden for at gøre en forskel i en global virksomhed. Vi er Danmarks førende inspektions- og certificeringsvirksomhed. Vi gennemfører årligt mere end 7.500

virksomhedsbesøg. Vi drives af at gøre en forskel for den verden, vi lever i og er på udkig efter dig, der drømmer om at sætte dit aftryk.

Vores medarbejdere er kernen i alt, hvad vi gør, og derfor har vi arbejdet hårdt på at skabe et støttende og engagerende arbejdsmiljø, som er åbent og rummeligt, og hvor individer får mulighed for at udfolde deres potentiale og virkelig sætte deres aftryk.

 

Er du vores nye kollega?
 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Administration Manager Penille Blicher Lock på mail: penille.blicher@bureauveritas.com eller Business Unit Support Manager, Lone Larsen på mail: lone.larsen@bureauveritas.com.
 

Send din ansøgning hurtigst muligt ved at trykke på ’apply’.
 

Vi lukker for rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Bureau Veritas, Oldenborggade, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944065

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet