BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret kollega, der trives med fagligt ansvar og udvikling samt dig som har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdsopgaverne.
Der er opgaver i alle tre faggrupper, hvorfor vi søger bredt. Den nye medarbejder skal dog indgå i vagtplanen og opgaver som øvrige kolleger.
Om os
Ulleruphus Plejehjem er en selvejende institution, hvor der er en tosproget kultur, da vi både har døve og hørende beboere og medarbejdere. Vi stiller ikke nogen forventninger om tegnsprogskompetencer forud for en ansættelse, men vi skal nok oplære dig.
Ulleruphus består af 45 plejeboliger og 46 ældreboliger.
Vores personalesammensætning er bred og består af social- og sundhedspersonale, sygeplejersker, husassistenter, ufaglærte, pædagoger, aktivitetsmedarbejdere, servicepersonale, køkkenpersonale, pedeller samt administrativt personale. I alt er vi ca. 65 dedikerede kolleger på Ulleruphus, der ”går sammen”, men ikke nødvendigvis i takt. Vi værdsætter hinandens forskellighed og muligheden for at se tingene fra forskellige perspektiver.
Vi forventer, at du
- har en relevant social- og sundhedsuddannelse som SSA/SSH eller sygeplejerske.
- er fagligt velfunderet og nysgerrig.
- kan arbejde selvstændigt og struktureret i den daglige opgaveløsning.
- værdsætter det tværfaglige arbejde og arbejder tværgående.
- har fokus på både gruppens og egen udvikling.
- har gode samarbejdsevner, er imødekommende og stabil.
- har flair for IT og gerne kendskab til KMD Nexus, FS3.
- har fokus på udvikling og ønsker at blive oplært i nye opgaver.
Vi tilbyder
- Et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en værdibaseret organisation.
- En personalegruppe, som arbejder målrettet med udvikling af faglighed og ansvarlighed.
- Et tværfagligt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
- Kollegial sparring, både i det uformelle og formelle rum med refleksion og beboerfora.
- Introduktionsforløb.
- Et arbejdsmiljø, der vægter det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, og hvor der er ”højt til loftet”.
- En arbejdsplads i konstant udvikling.
- En dagligdag præget af humor og en god omgangstone.
- Mulighed for faglig udvikling herunder demenskursus.
- En afdeling, der er præget af nærhed og tryghed.
- Gode arbejdskolleger.
Vil du vide mere
Kontakt afdelingsleder Charlotte Vorup Alnor, 2551 2793, charlotte.v.alnor@fredericia.dk eller TR Cathe Poulsen Jensen, 4173 1954.
Du er velkommen til at komme og besøge os, hvis du har lyst til at komme ud og se hvor vi bor. Du skal blot kontakte Cathe P. Jensen for en aftale.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en fast stilling i aftenvagt på 28-32 timer/ugentligt med arbejde i lige weekender.
Tiltrædelse: 1. juli 2024.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 28. maj 2024.
Ansøgningsfrist
22. maj 2024.
Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisationsnummer og andre relevante erfaringsbilag online.
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (28-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Lumbyesvej 28 D, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036623