BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at gøre en forskel for livet i Danmarks mest centralt beliggende kommune? Og har du ambitioner om at arbejde i et sekretariat tæt på topledelsen med unik mulighed for at levere politisk og ledelsesmæssig betjening på et højt niveau?
Hvis du kan svare ja til dette, har vi i Byrådssekretariat og Kommunikation i Fredericia Kommune en spændende stilling til dig. Vi søger lige nu en engageret og dygtig konsulent, der har lyst til at arbejde i en central rolle og skabe resultater i tæt samarbejde med ledelsen, fagforvaltningen og det politiske niveau.
Du kommer til at indgå i afdelingen Byrådssekretariat og Kommunikation, som er placeret under kommunaldirektøren sammen med en række øvrige stabe. Vores kontorer er fysisk placeret på direktionsgangen, hvor borgmesteren også har sit kontor.
I Byrådssekretariat og Kommunikation er der i alt 10 medarbejdere, der tilsammen betjener hele direktionen og borgmesteren ift. ledelsesbetjening, udviklingsopgaver, udvalgsbetjening, kommunikation og større projekter m.v.
Jobbet
Sekretariatets placering betyder højt tempo, stor variation og spændende opgaver med høj relevans. Stillingen byder særligt på opgaver indenfor udvalgsbetjening, ledelses- og borgmesterbetjening og projekt- og procesledelse. Som konsulent vil du få en central rolle i at drive og implementere udviklingsindsatser på tværs af kommunen. Hertil vil du komme til at arbejde tæt sammen med ledelsen, fagforvaltningen og det politiske niveau i løsningen af dine opgaver.
Vores forventninger til dig
Vi lægger vægt på, at du:
- Er god til at planlægge og strukturere
- Har erfaring med sagsbehandling og forståelse for offentlige procedurer og lovgivning
- Er i stand til at skabe overblik, prioritere og forenkle
- Kan skabe resultater i samarbejde med andre
- Har erfaring med (eller interesse for) at arbejde i en politisk ledet organisation
- Trives i et arbejdsmiljø med højt tempo og ambitionsniveau
- Kan kommunikere klart og præcist – både skriftligt og mundtligt
- Er sjov og inspirerende at arbejde sammen med.
Derudover skal du have en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Det kunne f.eks. være statskundskab eller en anden længere videregående uddannelse, fx indenfor offentlig administration. Samtidig er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med ledelsesbetjening eller anden relevant erfaring fra en politisk styret organisation. Nyuddannede, evt. med studierelevant arbejde fra en politisk styret organisation, kan også komme i betragtning.
Vil du vide mere
Kontakt leder af Byrådssekretariat og Kommunikation Kristine Toullec 2224 4972. Hvis telefonen ikke bliver taget, så skriv en sms, og du vil blive ringet op så hurtigt som muligt.
Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest.
Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.
Der er tale om en fuldtidsstilling.
Tiltrædelse 1. december eller hurtigst muligt.
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 24. oktober 2024.
Vi glæder os til at møde dig.
Ansøgningsfrist
20. oktober 2024.
Send din ansøgning online
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante erfaringsbilag online. Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredericia Kommune, Gothersgade 20, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121564