Erfaren arbejdstidsplanlægger søges til botilbud for voksne med nedsat funktionsevne

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvis du har et udpræget godt overblik, kan se både detaljen og helheden, tænke hurtigt og effektivt samtidig med, at du bevarer roen og har fokus på værdien ordentlighed, så skal du læse videre.

”Vi lykkes, når borgerne oplever en tryg hverdag og mødes med nærvær i et professionelt fællesskab”

Om os
Kobbelgården 3 er et botilbud for voksne med vidtgående nedsat funktionsevne. Vi har 40 lejligheder og arbejder målrettet for at støtte borgernes udvikling, så de kan leve på egne præmisser. Vores personalegruppe består af to afdelingsledere, 60 fastansætte og et fast vikarkorps, herunder socialpædagoger, pædagogiske assistenter, social- og sundhedsassistenter, sygeplejerske, social- og sundhedshjælpere, ergoterapeuter, socialrådgivere, omsorgsmedhjælpere, flexjobbere m.fl.

Erfaren arbejdstidsplanlægger søges, gerne med socialpædagogisk baggrund
Sådan vil du arbejde:

  • Din arbejdsdag vil veksle mellem at udarbejde grundplaner og ajourføre udlagte arbejdsplaner, i tæt dialog med kollegaer på Kobbelgården 3.
  • Du får kontor i huset så du er tæt på dine kollegaer, borgere og ledere.
  • Du ser værdien i udarbejdelse af grundplaner med hensyn til dine kollegaers privatliv.
  • Du vil stå for alle vikaransættelser og opfølgninger på disse.
  • Du har indflydelse på din arbejdstid.

Vi er den skønneste arbejdsplads, fordi vi tilbyder

  • En spændende arbejdsplads i udvikling med en uformel tone.
  • Sparring og samarbejde med erfarne kolleger fra andre botilbud og god hjælp fra Lønafdelingen.
  • En arbejdsplads, der vægter at komme i mål med et godt arbejdsmiljø.
  • Mulighed for at bidrage med dine idéer og forbedre vores planlægning.
  • Mulighed for grundig oplæring i vores systemer samt kurser.
  • En arbejdsplads med masser af humor, både blandt beboer, kollegaer, ledere og pårørende.

Dine kommende ledere ønsker, at du ved
Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor der er tillid til, at man selvstændigt tager initiativ og ansvar. Der findes ingen dumme spørgsmål; nogle gange skal vi sammen finde svar – altid med et smil!

Vil du vide mere
Kontakt planlægger Susanne Laursen, 2551 2742 eller afdelingsleder Britt Kristensen, 412 39141. 

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Fredericia Kommune er en tobaksfri arbejdsplads.

Der er tale om en stilling på 37 timer/ugentligt.

Tiltrædelse 1. november 2024.

Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler 26. september 2024 fra kl. 08:00.

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
Fredericia Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender din ansøgning, CV, eksamensbevis, andre relevante erfaringsbilag online. 
Læs mere om onlineansøgning på www.fredericia.dk

Ansøgningsfrist
23. september 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredericia Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Thygesminde Allé 3, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111707

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Fredericia

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.