BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
Som økonomi assistent hos Energinet bliver du tilknyttet et team der består af 8 medarbejdere.
I teamet vil du agere i en supportfunktion, hvor du blandt andet håndterer indkomne fakturaer fra Energinets leverandører og øvrige samarbejdspartnere.
Du vil i stillingen skulle varetage følgende opgaver:
- Behandle og bogføre fakturaer/kreditnotaer, inklusive verifikation og kontering
- Håndtere rykkere
- Kontrollere varemodtagelse
- Forestå mindre bogholderiopgaver
- Ad hoc assistance indenfor bogholderi
I afdelingen for Rapportering og Indkøbssupport, vil du komme til at arbejde tæt sammen med de operationelle indkøbere og du vil få indblik i forskellige vareområder.
Din profil
Vi søger dig, der har erfaring med ovenstående opgaver fra tidligere stilling, og det er en fordel, hvis du har erfaring med SAP.
Muligvis har du også kendskab til ServiceNow eller andet ticket system.
Som person er du struktureret, initiativrig, og du formår at følge dine opgaver til dørs. Derudover søger vi dig, der er udadvendt, smilende, løsningsorienteret og som trives i en service og bogholderi funktion.
Hvis du mener, at du kan sætte hak ved ovenstående, så kan Energinet tilbyde et job, hvor du bliver en del af en spændende afdeling samt et job hvor der er mulighed for forlængelse eller evt. fastansættelse.
Praktisk information
- Opstart d. 7/8
- Der er tale om 6 måneder fuldtid, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse
- Du tilbydes løn efter kvalifikationer
- Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet kl. 8.00-16.00
- Arbejdslokationen er i Fredericia
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredericia Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084664